شناسهٔ خبر: 18886530 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

با حضور معاون امور استان های رسانه ملی صورت گرفت

تجلیل از برنامه سازان برتر نوروزی مراکز استان‌های صدا و سیما

از برترین برنامه سازان نوروز 96 استان‌های صدا و سیما با حضور معاون امور استان های رسانه ملی، قدردانی شد. فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای رسانه‌های سنتی از روزنامه، مجله و کتاب گرفته تا رادیو و تلویزیون تهدید است یا فرصت؟ این سوال براساس نوع نگرش مدیران رسانه‌های سنتی به فضای مجازی می‌تواند متفاوت باشد. پانته آ پناهی ها، مونا فرجاد و شبنم فرشاد جو بازیگران نمایش «هملت» هستند که با گریمی متفاوت روی صحنه تالار اصلی مجموعه تئاتر حاضر شده اند. شنیدن نام یوسف تیموری ناخودآگاه مخاطب را یاد آثار کمدی می‌اندازد؛ این بازیگر بیشتر مواقع ایفاگر نقش‌های کمدی و شیرین است و به همین دلیل،‌ بینندگان تلویزیون هم بیشتر با این تیپ نقش‌ها او را می‌شناسند. بازی در سریال سرزمین سبز و برنامه سیب خنده از نخستین کارهای این هنرمند در تلویزیون محسوب می‌شود. نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درلبنان با ساخت نماهنگی ارزنده، رشادت­ های مردم شهرک های فوعه و کفریا را به تصویر کشید. هاتف علیمردانی پنجشنبه، 31 فروردین ماه در برنامه «سینما دو» حاضر می‌شود تا پیرامون فیلم سینمایی «آباجان» یکی از آثار در حال اکران سینمای کشورمان با کارشناس و مجری برنامه به گفت‌وگو بنشیند. لیست فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما برای روزهای پنج‌شنبه 31 فروردین و جمعه اول اردیبهشت اعلام شد. در هفته جدید، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال های متنوعی را برای پخش از شبکه های رادیویی آماده کرده است. اولین قسمت از برنامه «آسمان شب» در سال جدید اول اردیبهشت به روی آنتن می رود. پخش مجله های صبحگاهی و عصرگاهی شبکه چهار از هفته آینده از سر گرفته می شود. همزمان با فرارسیدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شبکه های رادیویی ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند که در این ایام پخش می‌شوند. در سومین قسمت ویژه برنامه انتخاباتی «تا پاستور» که ساعت 17:50 فردا پنج شنبه 31 فروردین به روی آنتن می رود، صادق خرازی حضور دارد تا درباره مسائل مهمی چون رابطه با آمریکا، انتخابات ٢٩ اردیبهشت، تاریخ، میراث فرهنگی، دین، محرومیت، اقتصاد و خانواده صحبت کند. فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با ارسال نامه ای برای رئیس رسانه ملی، از اطلاع رسانی وسیع و تاثیر آن در کاهش تصادفات

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، علی دارابی در آیین قدردانی از برترین برنامه سازان نوروز 96 مراکز استان ها گفت: امسال برنامه های مراکز استان های صدا و سیما از نظر کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است، حضور و مشارکت مردم در برنامه ها، استودیو گریزی، معرفی اقلیم ها، فرهنگ ها و آیین های بومی در سراسر کشور از مسائلی است که برنامه های امسال را از سال های پیش متمایز می کند.

وی افزود: امسال بیش از 4 هزار ساعت ویژه برنامه نوروزی داشتیم و برنامه های تحویل سال و رادیویی ما با کیفیت تر از سال های پیش بود.

دارابی گفت: امیدوارم در ادامه هم با برنامه های خوب مراکز استانها در حوزه انتخابات همراه باشیم.

در پایان این مراسم از برترین های ویژه برنامه های تحویل سال مراکز استان ها قدردانی شد.
در حوزه صدای مراکز و ویژه برنامه تحویل سال ضمن قدردانی از مرکز کرمان رتبه برتر به مرکز آذربایجان غربی رسید.

در مجموع برنامه های نوروزی صدای مراکز ضمن قدردانی از مراکز فارس و اردبیل مرکز مازندران عنوان مرکز برتر را به خود اختصاص داد.

در حوزه سیمای مراکز ضمن قدردانی از مرکز اصفهان برای برنامه زنده رود و مرکز خراسان رضوی عنوان برتر به مرکز فارس تعلق گرفت.

در مجموع برنامه های نوروزی سیمای مراکز نیز ضمن قدردانی از سیمای مراکز خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری سیمای مرکز فارس مرکز برتر شناخته شد.

از شبکه شما نیز به دلیل برنامه های متنوع و با کیفیت تجلیل شد.

نظر شما