شناسهٔ خبر: 1885961 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئوفیان در گفت‌وگو با فارس:

رسانه‌هایی که نیروهای ارزشی را تخریب می‌کنند شریک جرم اسیدپاش‌ها هستند

دبیرکل حزب ایران‌زمین با بیان اینکه برخی افراد و رسانه‌ها قصد دارند حادثه اسیدپاشی را به نیروهای ارزشی جامعه مربوط کنند، گفت: چنین افرادی بخشی از جامعه را که ارزشی هستند تخریب می‌کنند و تخریب نیروهای ارزشی در جامعه جرم است.

صاحب‌خبر -

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران‌زمین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه اسیدپاشی در اصفهان و لزوم برخورد قاطع مسئولین با این اقدام اظهار داشت: تأمین امنیت اجتماعی از وظایف اولیه مسئولین است و اسلام تأکید می‌کند برای جامعه اسلامی امنیت باید تأمین شود و طبیعی است اگر امنیت به خطر بیفتد باید به شدت با برهم زنندگان نظم برخورد صورت گیرد.

وی با ذکر این نکته که افرادی اقدام به اسیدپاشی کرده‌اند و در حقیقت جنگ با خدا را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: این افراد در زمین اراده به فساد کرده و محارب هستند و باید طعم بسیار تلخ و شکننده این نوع جنایت را بچشند.

رئوفیان اضافه کرد: این افراد بویی از انسانیت نبرده‌اند و اعمالی را انجام می‌دهند که اصلاً‌ سابقه نداشته و باید به اشد مجازات برسند. البته باید این نکته را در نظر داشت که از این نوع جنایات باید پیشگیری شود اما هم‌اکنون برخورد قاطع و فوری مسئولان کشور با این افراد ضروری است.

دبیرکل حزب ایران‌زمین با بیان اینکه برخی افراد و رسانه‌ها قصد دارند حادثه اسیدپاشی را به نیروهای ارزشی جامعه مربوط کنند، خاطرنشان کرد: چنین افرادی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بخشی از جامعه را که ارزشی هستند تخریب می‌کنند و تخریب نیروهای ارزشی در جامعه جرم است.

وی تأکید کرد: اگر این رسانه‌ها با قصد و غرض چنین القائاتی را به جامعه می‌کنند شریک جرم و معاون جرم هستند چراکه وحشتی در جامعه ایجاد می‌کنند که مردم احساس می‌کنند نیروهای ارزشی می‌خواهند درباره موضوع خاصی انتقام بگیرند در حالیکه اساساً چنین چیزی بی‌پایه و فاقد صحت است.

دبیرکل حزب ایران‌زمین در پایان خاطرنشان کرد:‌ کسانی که از روی علم حادثه اسیدپاشی را بهانه کرده‌اند و عمداً نیروهای مؤمن و ارزشی جامعه را تخریب می‌کنند مجرم هستند و باید برخورد قاطعی با این جریانات صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما