شناسهٔ خبر: 18712266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسریع در اجرای طرح های نیمه تمام

رئیس مجلس شورای اسلامی بر تسریع در عملیات اجرای مونوریل و فرودگاه قم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

  تسریع در اجرای طرح های نیمه تمام
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی لاریجانی در دیدار امروز استاندار و مدیران شهری قم  گفت :رها شدن طرح نیمه تمام مونوریل قم در انظار مردم وجهه خوبی برای مسئولان ندارد و باید هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.
 لاریجانی همچنین در باره موضوع بلا تکلیفی فرودگاه قم گفت: وزیر راه و شهرسازی برای حل آن قول مساعد داده است.
آقای لاریجانی از مسئولان دادگستری استان  خواست مشکل حقوقی فرودگاه قم را هر چه سریعتر پیگیری و تا پیش از انتخابات به نتیجه برسانند.
حجت الاسلام خلیلی رئیس دادگستری استان قم هم قول مساعد داد که در اسرع وقت حکم صادر خواهد شد
رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه بافت های فرسوده را از مشکلات شهر قم دانست و گفت : برای حل این مشکل با وزیر راه و مسئولان مربوطه شخصا صحبت میکنم.
صادقی استاندار قم در این دیدار گفت: در تعطیلات امسال بیش ار ده میلیون مسافر از قم عبور کردند ، سه میلیون خودرو به قم آمد و بیش از چهار صد هزار نفر در قم بیش از یک شب اقامت داشتند.
مدیرکل اوقات اوقاف و امور خیریه استان قم نیز گفت:: در تعطیلات نوروز 42 هزار نفر از خدمات اسکان بقاع متبرکه استفاده کرده اند.
لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم هم  گفت: سال گذشته مخاطب رادیو قم بیش از هشتاد درصد و اعتماد به رسانه ملی هم ده درصد افزایش نشان می دهد.
سقائیان نژاد شهردار قم هم گفت:مشکل مونوریل قم حقوقی است که در صورت بر طرف شدن آن مونوریل در سه ماه به بهره‌برداری میرسد.
وی گفت: در سال گذشته 330هکتار به فضای سبز قم اضافه شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قم هم گفت: از ابتدای خرداد دفترچه درمانی در همه مراکز درمانی تامین اجتماعی حذف و سیستم نسخه الکترونیک اجر می شود.
موسوی افزود: مهلت بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان تا ششم اردیبهشت تمدید شدو کارفرمایان در صورت پرداخت در 12 ماه از بخشودگی صد در صدی بهره مند می شوند.
مدیر کل پست استان قم هم  از اجرای سیستم پست لجستیک برای نخستین بار در قم و کشور خبر داد و افزود: در این طرح مرسولات به صورت خام از فرستنده دریافت شده و کار بسته بندی و انبار مرسولات توسط پست انجام
می شود.
بیرانوند گفت :قم به عنوان پایگاه پست لجستیک کشور انتخاب شده است .
مدیر عامل بانک کشاورزی استان نیز گفت:در سال گذشته استان قم با  اعطای 348 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان در رتبه دوم کشور قرار گرفت.
ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت:نظارت بر گران فروشی در استان با جدیت دنبال شده به طوری که قیمت خدمات و کالا در قم از میانگین کشوری پایین تر است.
طلایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت:  50 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت که قرار بود به خسارت دیدگان باغ های انار استان پرداخت شود هنوز  در هیات دولت تصویب نشده است.
وی گفت: در اجرای طرح تنظیم بازار تا کنون هزار و هشتصد تن میوه در قم توزیع شده است.
بازوند مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از اختصاص دو و نیم میلیارد تومان برای حمایت از مشاغل خانگی خبر داد.
اعتماد مدیر کل راه آهن قم نیز گفت :امسال برای نخستین بار در کشور طرح توسعه بر اساس حمل و نقل در قم اجرا می شود.
دکتر ایرانی خواه  رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم گفت:امسال هشتصد تخت به فضای درمانی استان اضافه می شود.

نظر شما