شناسهٔ خبر: 1866796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار ورامین

مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی در ورامین برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی از سوی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در مصلای بزرگ صاحب‌الزمان(عج) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت و با اشاره به اینکه وی شخصیت مود قبول همه احزاب و گروه‌های مرتبط با نظام بود، اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی مورد اعتماد همگان بود و همه افراد با سلایق مختلف از وی به نیکی یاد می‌کنند و فارغ از جریان‌های سیاسی شخصیتی مورد قبول برای همگان و مرکز ثقل همه افراد و گروه‌های مختلف مرتبط با نظام بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی سنگربان استوار و محکم نظام بود، گفت: وی هیچگاه به دنبال پست و مقام نبود.

این شخصیت برجسته فرهنگی استان تهران با بیان این که امیدواریم خدای متعال خلأ ایجاد شده را پر کند، بیان کرد: به محض وصول خبر ارتحال این عالم بزرگوار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفتند.

محمودی با اشاره به اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله مهدوی‌کنی ساعت هشت و 30 دقیقه پنج‌شنبه جاری در دانشگاه تهران با اقامه نماز از سوی رهبر معظم انقلاب و سپس تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی به سمت حرم عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد، گفت: پنج‌شنبه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مراسم ختمی از سوی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و واحد فرهنگی مصلی در مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.

وی ضمن تاکید بر شخصیت برجسته آیت‌الله مهدوی‌کنی از عموم مردم منطقه، ائمه جمعه و جماعات، نخبگان و مسئولان دعوت کرد با حضور در این مراسم نسبت به مقام والای این مبارز نستوه و انقلابی ابراز ارادت کنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری بعد از تحمل نزدیک به پنج ماه کما، صبح روز گذشته به لقاء‌الله پیوست.

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

نظر شما