شناسهٔ خبر: 1863824 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی؛

مدارس کرمان تک نوبته شدند

ایلنا: با اجرای این طرح، برای اولین بار مدارس استان کرمان از شیفت دوم درآمدند و کلاس‌ها در اول مهرماه با شور و نشاط مضاعف در همه مدارس استان کرمان دایر شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی، مدارس کرمان تک نوبته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ ابراهیم جهانگیری از واگذاری ۶۱ واحد آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس و ده هزار دانش آموز به بخش غیر دولتی خبرداد و گفت: با اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع آموزش و پرورش استان صرفه جویی شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان اظهار کرد: جذب نیروی انسانی در این مدارس طبق نیاز سنجی و بر اساس بوم در رشته های پرورشی، آموزشی و بهداشتی صورت گرفته است.

وی با بیان این که اشتغال‌زایی این طرح ۵۰۰نفر است، افزود: با توجه به بازدید کارشناسان آموزش و پرورش استان، رضایت والدین و انعکاس مردم هیچ دغدغه ای در خصوص مسائل تربیتی وآموزشی این مدارس وجود ندارد.

جهانگیری با اشاره به کمبود معلم، شیفت دوم مدارس و تعطیلی کلاس‌های درس در سال تحصیلی قبل گفت: با اجرای این طرح، برای اولین بار مدارس استان کرمان از شیفت دوم درآمدند و کلاس‌ها در اول مهرماه با شور و نشاط مضاعف در همه مدارس استان کرمان دایر شد.

وی توانمندسازی معلمان را از سیاست های اصلی آموزش وپرورش استان کرمان عنوان و خاطرنشان کرد: موسسین این مدارس موظف شده اند طبق تغییرات کتب درسی وبرنامه های آموزش وپرورش توانمندسازی معلمین این مدارس را انجام دهند.

نظر شما