شناسهٔ خبر: 1862170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

آیت‎الله مهدوی‎کنی چراغ هدایت مومنان و خاری در چشم فتنه‎گران بود

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: آیت‎الله مهدوی‎کنی (ره) را چراغ هدایت مردم مومن و خاری در چشم فتنه‎گران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای فارس از گرگان، مهدی باقریان ظهر امروز در جمع اعضای  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با اشاره به رحلت حضرت آیت‎الله مهدوی‎کنی (ره) اظهار کرد: تمام بسیجیان و آزادگان جهان از این حادثه دلخراش غمناک و پریشان‌خاطر و در شوک از دست دادن استادی فداکار و با تقوا سخت دلگیر و اندوهناک هستند.

وی در بیان ویژگی‌های شخصیتی ایشان نیز اظهار داشت: این عالم برجسته و فقیه توانمند همیشه چراغ هدایتی مطمئن و راه‌بلد برای مردم مومن و مسلمان و خاری در چشم فتنه‎گران و منحرفین از آرمان‎های انقلاب بود.

آیت‎الله مهدوی‎کنی هیچ‎گاه از همراهی امام و رهبری خسته نشد

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان همچنین با اشاره به سوابق انقلابی آیت‎الله مهدوی‎کنی (ره) گفت: این مجاهد نستوه هیچ‎گاه از همراهی امام و رهبری و پایداری در مسیر حراست و پاسداری از ارزش‎ها خسته نشد و با وجود بی‎مهری‎ها و نامهربانی‎های برخی فریب‌خوردگان داخلی و تخریب‌ها و هجمه‎های رسانه‌های خارجی بر سربازی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار کرد.

عضو شورای تبیین مواضع کشور، سرپرستی کمیته‌های انقلاب، وزارت کشور، نخست وزیری، ریاست مجلس خبرگان و عضویت در شورای نگهبان به عنوان فقیه را تنها بخش کوچکی از خدمات ارزنده آیت‎الله مهدوی‎کنی (ره) به انقلاب دانست و افزود: در تقویم انقلاب هیچ روزی نیست که نام و یادی از فعالیت‎های صادقانه ایشان در کمال شجاعت و رشادت را بر خود حک نکرده باشد.

درس اخلاق ایشان یادگار گرانبهایی برای جوانان و دانشجویان کشور است

باقریان با اشاره به سجایای اخلاقی این روحانی مومن و مبارز گفت: درس اخلاق ایشان یادگار گرانبهایی برای جوانان و دانشجویان کشور است و بدون تردید امروز دانشجویان و طلبه‎های جوان ایران اسلامی از بی‎بهره شدن از شمع وجود ایشان سخت در اندوه و حسرت هستند.

وی با اشاره به تاسیس و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) توسط این مجاهد افزود: قطعا شاگردان توانمند ایشان در دانشگاه امام صادق (ع) همانطور که از بدو تاسیس تا به امروز همواره به کمک دولت‎ها و نطام آمده‎اند و کمبود وجود مدیران انقلابی و مومن را در کشور مرتفع کرده‎اند از این پس نیز با تاسی به استاد فرزانه و ربانی خود در تقویت این مسیر کوشا و پرتلاش گام خواهند برداشت و نخواهند گذاشت با عروج ملکوتی آیت‎الله مهدوی کنی (ره) خللی در روند پرورش نیروهای هم‌تراز با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شود.

شاگردان آیت‎الله مهدوی‎کنی دین خود را به استاد خود ادا کنند

مسئول قرارگاه مهندسی فرهنگی سجیل ضمن تقدیر از سال‎ها تلاش بی‎وقفه آیت‎الله مهدوی کنی (ره) در حوزه‎های علمیه کشور گفت: طلبه‎های جوان و مستعد در حوزه‎های مقدس علمیه که افتخار تلمذ در محضر ایشان را داشته‎اند نیز باید با رساندن جایگاه حوزه‎ها به قدری که قدرت تحقق منویات رهبری را در نقش‎آفرینی در تولید علوم اسلامی و تبلیغ رسا و شیوا داشته باشند دین خود را به استاد متواضع و پرهیزگار خود ادا کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از ریاست جمهوری در اعلام عزای عمومی در کشور به مناسبت رحلت آیت‎الله مهدوی‎کنی (ره) در درخواستی از دولت اظهار کرد: دولت محترم مشی فرهنگی و سیاسی این عالم بزرگوار را سرلوحه تدبیر امور کشور در آینده قرار دهند زیرا جریان زندگی ایشان همواره گام نهادن در مسیر پرافتخار اطاعت از ولایت بوده است.

انتهای پیام/2307/ط40/ژ1001

نظر شما