شناسهٔ خبر: 1858325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان:

راهتان را در حمایت و صیانت از جایگاه رفیع ولایت ادامه می‌دهیم/ سلام ما را به امام و شهدا برسانید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیجیان پرشتاب به راه پرافتخار آیت الله مهدوی کنی ادامه خواهند داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از گرگان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در پی درگذشت جانسوز عالم عالی‌قدر آیت الله مهدوی کنی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

باری دیگر ضایعه‌ای اسفناک و جانگداز قلب آحاد ملت شریف و مومن ایران اسلامی را به سختی فشرد و سایه سنگین غم و اندوه را بر فضای کشور گسترانید. رحلت عالم ربانی و فرزانه، استاد مسلم اخلاق و فقاهت و ولایت‌مداری نه تنها غم از دست دادن پدری مهربان و استادی فرزانه برای دانشجویان و بسیجیان بود بلکه فقدان جانسوز ایشان عزیمت سرباز دیگری از سربازان راستین رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای به دیار باقی است. گرچه بی شک شاگردان و فرزندان ایشان در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور با تمام قدرت در دفاع از کیان ولایت مستحکم و استوار ایستاده‌اند اما بی شک جای خالی ایشان پر ناشدنی خواهد بود.

 حضور پر صلابت و مسئولانه آیت الله مهدوی کنی در مسندهای خطیر انقلاب در برهه‌های حساس کشور و پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب و منویات امام و رهبری تا آخرین نفس یاد و خاطره‌ ایشان را برای همیشه تاریخ در اذهان مردم آزاده‌ ایران و منطقه زنده نگاه خواهد داشت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان ضمن عرض تسلیت صمیمانه به بیت شریف حضرت آیت الله مهدوی کنی و شاگردان معزز و فرهیخته ایشان در دانشگاه امام صادق و در حوزه علمیه مروی تهران و تمامی ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی به نمایندگی از دانشجویان بسیجی استان گلستان با روح پرفتوح و ملکوتی ایشان عهد می‌بندیم مسیر پرافتخارشان را در حمایت و صیانت از جایگاه رفیع ولایت پرشتاب و بی وقفه ادامه دهیم.

ریاست، دبیر و اعضای شورای تبیین مواضع استان گلستان ضمن دعوت از آحاد ملت ایران جهت حضور در مراسم تشییع این عالم فرزانه و یار صدیق امام و رهبری قطعا جهت وداع با پیکر مطهر حضرت آیت الله مهدوی کنی خود را به خیل عاشقان و عارفان تشیع کننده ایشان خواهند رسانید و از روح همیشه متنعم از نعمات الهی خواهیم خواست سلام فرزندان بسیجی خود را به امام راحل عظیم الشان و شهدای عزیزمان برسانند.
 

نظر شما