شناسهٔ خبر: 1855898 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی

مراسم تشییع پیکر حضرت آیت ا... مهدوی کنی فردا ، پنجشنبه اول آبان ساعت هشت و سی دقیقه صبح پس از اقامه نماز به امامت حضرت آیت ا... خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از مقابل دانشگاه تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پیکر حضرت آیت ا... مهدوی کنی پس از تشییع و انتقال به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری در جوار قبر آخوند ملاعلی کنی به خاک سپرده خواهد شد.  
 پیکر آیت الله مهدوی کنی پس از تشییع به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری منتقل می شود و طبق وصیت ایشان در جوار قبر آخوند ملاعلی کنی به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم غسل و تکفین آیت الله مهدوی کنی بعد از نماز صبح امروز در حوزه علمیه مروی توسط حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی، و با حضور جمعی از علما و فضلا از جمله حجج اسلام رئیسی، پورمحمدی و صادقی رشاد انجام شد.
پیکیر این عالم مجاهد و پارسا پس از غسل و تکفین به دانشگاه امام صادق (ع) منتقل گردید و تا پنجشنبه در دانشگاه امام صادق (ع) خواهد بود تا دانشجویان و شاگردان و علاقه مندان به آن بزرگوار بتوانند با آن بزرگوار وداع کنند.
همچنین مراسم یادبود این عالم بزرگوار از سوی رهبر معظم انقلاب ، شنبه سوم آبان ساعت پانزده و سی دقیقه در حسینیه امام خمینی (ره) منعقد خواهد شد.

حضرت آیت ا... محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری که چهاردهم خرداد دچار عارضه قلبی و در بیمارستان بستری شده بود صبح دیروز سه شنبه دار فانی را وداع گفت.

نظر شما