شناسهٔ خبر: 1847096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امام جمعه موقت شیراز:

مأموریت اصلی داعش از میان بردن نیروهای مسلح قدرت‌های اسلامی است

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام رضوی‌اردکانی یکی از برنامه‌های دشمن در دنیای امروز را بد جلوه دادن اسلام دانست و افزود: داعش و القاعده برای تحلیل بردن نیروهای مسلح کشورها و قدرت اسلامی شکل یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدابوافضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 29 مهر در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر کارکنان واحدهای امر به معروف و نهی از منکر کوی‌های سازمانی، بیمارستان‌ها و تالارهای پذیرایی آجا در منطقه فارس یکی از برنامه‌های دشمن در دنیای امروز را بد جلوه دادن اسلام دانست و افزود: داعش و القاعده برای تحلیل بردن نیروهای مسلح کشورها و قدرتهایی است که شاید روزی در مقابل استکبار جهانی بایستند، شکل یافته‌اند.
وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های تکفیری و داعش حساب شده است و برای از بین بردن اسلام مأموریت دارند، بر لزوم هوشیاری و وحدت مسلمانان در این زمینه تأکید کرد.
حجت‌الاسلام رضوی اردکانی در ادامه به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طبق آیات قرآن کریم امت اسلامی به دلیل اینکه امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌دهند به عنوان الگو و نمونه مطرح شده‌اند.
امام جمعه موقت شیراز افزود: اساس هرچیزی ایمان به خداست ولی قرآن کریم دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را بر ایمان به خدا در اولویت قرار داده است.
حجت‌الاسلام رضوی‌اردکانی به نزدیکی ایام محرم اشاره کرد و گفت: اساس و فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است که در تاریخ مستندات فراوانی داریم که آنان امام همام در وصیتنامه خود چنین چیزی را قید کرده بود.

نظر شما