شناسهٔ خبر: 1846190 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مصباحی‌مقدم در جمع خبرنگاران:

آمار ارائه شده درباره بیکاری به تایید مرکز آمار نرسیده است/ نحوه پرداخت یارانه‌ها مطابق قانون نیست

خبرگزاری میزان: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمارهایی که از سوی دولت درباره نرخ بیکاری اعلام شده، هنوز به تایید مرکز امار نرسیده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمارهایی که از سوی دولت درباره نرخ بیکاری اعلام شده، هنوز به تایید مرکز امار نرسیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در حاشیه مراسم وداع دانشجویان دانشگاه امام صادق با پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد نحوه علمکرد دولت در خصوص پرداخت یارانه‌‌ها اظهارکرد: نحوه این پرداخت مطابق این قانون نیست و تخلف در زمینه پرداخت یارانه به خانواده‌های پردرآمد ادامه دارد.

وی با اشاره به عدم مشخص شدن زمان ارائه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس افزود: هر زمان این لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس ارسال شود نمایندگان درباره آن اظهار نظر خواهند کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه دولت گفته است که در صدد حذف پردرآمدها از دریافت یارانه‌ها هستیم تصریح کرد:اگر این کار صورت گیرد مبالغ بیشتری برای بخش تولید و خروج از رکود می‌تواند اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: آمارهایی که از سوی دولت درباره نرخ بیکاری اعلام شده است هنوز به تایید مرکز امار نرسیده است.

مصباحی‌مقدم درباره زمان دیدار سه جانبه آیت‌الله مصباح، یزدی و موحدی کرمانی گفت: آنچه ما دنبال می‌کنیم وحدت مجموعه اصولگرایان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه اصولگریان به علاوه آیت‌‌الله مصباح بتوانند در زمینه همکاری اصولگریان وارد عمل شوند..

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره شخصیت آیت‎الله مهدوی کنی تصریح کرد: وی همواره روحانیون و مردم را به سمت انقلاب سوق می‌دادند و خود همواره در خط امام و رهبری بودند.

مصباحی‌مقدم حضور آیت‌الله مهدوی کنی در مراسم سالگرد امام راحل را با وجود بیماری و کهولت سن نشانه خستگی‌ناپذیری و مجاهدت وی برشمرد و تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی کنی اجازه نمی‌داد کسی از محور ولایت جدا باشد و بتواند از ایشان تاییدیه بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما