شناسهٔ خبر: 1845562 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگوی ایلنا با رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور؛

آخرین وضعیت جوی راههای کشور تشریح شد

در حال حاضر در بیشتر محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، گیلان، لرستان، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، تهران و البرز بارش پراکنده باران اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر به جز لغزندگی جاده‌ها در محورهای جاده‌ای به لحاظ ترافیکی مشکلی وجود ندارد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درخصوص آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، گیلان، لرستان، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، تهران و البرز بارش پراکنده باران اعلام شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: محورهایی که در گذشته مسدود بوده مانند محور آزادراه چالوس به کرج که در دو روز گذشته مسدود بود، امروز باز شده است.

وی یادآور شد: محور فرعی رودسر به رحیم‌آباد همچنان به علت طغیان رودخانه بسته است و محور قم به گرمسار نیز که از قبل به دلیل عملیات راه‌سازی بسته بوده همچنان مسدود است.

حمیدی در توصیه‌ای به رانندگان گفت: با توجه به اینکه لغزندگی در سطح معابر را شاهد هستیم از رانندگان می‌خواهیم که فاصله طولی را در رانندگی رعایت کنند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از برخوردهای شدید و یا تصادفات جاده‌ای جلوگیری شود.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر به جز لغزندگی جاده‌ها در محورهای جاده‌ای به لحاظ ترافیکی مشکلی وجود ندارد.

نظر شما