شناسهٔ خبر: 1843841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات فوتبال 7نفره پارآسیایی اینچئون/

ایران با 14گل مقابل کره جنوبی پیروز شد/فوتبالیست کرمانشاهی هت تریک کرد

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات فوتبال هفت نفره بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی در حالی روز سه شنبه پیگیری شد که تیم فوتبال کشورمان با درخشش بازیکنان کرمانشاهی خود با 14 گل برابر میزبان مسابقات به برتری رسید تا به نوعی حریفش را تحقیر کرده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال هفت نفره کشورمان، در سومین دیدارش در بازی های پارآسیایی اینچئون به مصاف کره جنوبی رفت و توانست در دیداری یک طرفه و با نتیجه '14 بر صفر' به پیروزی برسد.

در این مسابقه مسلم اکبری بازیکن کرمانشاهی این تیم به تنهایی سه گل را به ثمر رساند تا نقش زیادی در پیروزی پرگل ملی پوشان کشورمان ایفا کرده باشد.

وی در دیدار نخست کشورمان مقابل ژاپن نیز که با نتیجه سه بر صفر به سود ایران تمام شد، گل دوم را به ثمر رساند.

حسین تیزبُر و رسول آتش افروز نیز هر کدام سه گل و مهدی جمالی و فرزاد مهری هر کدام دو گل به ثمر رساندند تا در کنار تک گل هاشم رستگاری شکستی سنگین را به میزبان مسابقات تحمیل کنند.

تیم ایران در دیدار دوم و در حالی که 'چهار بر صفر' موفق به شکست سنگاپور شده بود، به علت اعتراض این تیم و رای داوران در نهایت 'سه بر صفر' برنده اعلام شد.

در جدول فوتبال هفت نفره معلولان، ایران با کسب شش امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های سنگاپور، ژاپن و کره جنوبی با سه امتیاز دوم تا چهارم هستند.

تیم ملی فوتبال هفت نفره با ترکیبی 13 نفره در بازی های پاراآسیایی اینچئون شرکت کرده است که مسلم اکبری، جاسم بخشی، بهنام سهرابی و مسلم خزایی از بازیکنان اصلی این تیم اهل کرمانشاه هستند.

تیم فوتبال هفت نفره در دوره قبل این بازی ها موفق به کسب نشان طلا و ایستادن در جایگاه اول آسیا شد.

7458/567

نظر شما