شناسهٔ خبر: 1841362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طی پیامی؛

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی درگذشت یاور صدیق امام و رهبری و رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی در گذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت.
 
متن پیام کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
ضایعه درگذشت یاور صدیق امام و رهبری استاد گرانقدر حضرت آیت‌الله مهدوی کنی موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب گردید.
 
این عالم جلیل القدر در طول سال‌های پیش از انقلاب، در پیشاپیش صفوف مبارزات مردمی حضور داشتند و دوشادوش انقلابیون در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی متحمل رنج‌های و مصائب فراوان گردیدند و پس از پیروزی انقلاب در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف با پشتکار وصف ناپذیر و سعه‌صدر، نقشی پررنگ در پیشبرد اهداف انقلاب برعهده داشتند.
 
آیت‌الله مهدوی کنی، در لحظه‌های ارزشمند عمر خویش زمانی از جهد و جهاد در راه پرورش شاگردان و تعلیم و تعلم آنها دست نکشید و بیان واژه استاد در وصف زحمات این عالم وارسته واژه‌ای بس کوچک است.
 
اینجانب درگذشت این عالم ربانی را به بیت معزز آن مرحوم، رهبر معظم انقلاب، جامعه روحانیت و مردم بزرگوار ایران اسلامی تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت (ع)، امام راحل (ره) و شهدا و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما