شناسهٔ خبر: 1840662 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایندگان چهارمحال وبختیاری در مجلس، درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفتند

شهرکرد - ایرنا- مجمع نمایندگان مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت عالم ربانی و یار دیرین امام و رهبری آیت الله 'محمدرضا مهدوی کنی' رییس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

در پیام تسلیت نمایندگان مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی که سه شنبه به ایرنا رسیده، آمده است:

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی که عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و نشر معارف اسلامی و اخلاقی نموده اند باعث تالم و تاثر شدید شد.

ایشان در حقیقت، یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود و خدمات کم نظیر و بی نظیری به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت و خدمات این یار سفر کرده از خاطره ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

آیت الله مهدوی کنی تکیه گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که فقدان ایشان بیش از پیش در میان این نیروها احساس می شود.

نمایندگان مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، طلاب، شاگردان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می کنند.

آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(سه شنبه) به ملکوت اعلی پیوست.

آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری از چهاردهم خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت و پس از بازگشت به منزل دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شد.

در طول دوران بستری شدن آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، علی لاریجانی و آیت الله صادق لاریجانی روسای قوای مقننه و قضاییه و جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی، از وی عیادت کردند.

547

نظر شما