شناسهٔ خبر: 1837825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بازی‌های پاراآسیایی- اینچئون

کسب 6 مدال دیگر در آغاز روز سوم/ امینی نهمین طلای کاروان ایران را به ارمغان آورد

ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در آغاز روز سوم بازی‌های پاراآسیایی 2014 در اینچئون موفق به کسب یک طلا، دو نقره و سه برنز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی "خبرگزاری دانشجو"، در رقابت‌های پرتاب وزنه کلاس  F57 مهناز امینی با ثبت رکورد ۷.۹۲ به مقام قهرمانی رسید.

در همین رقابت فاطمه منتظری با رکورد ۷.۶۶ نایب قهرمان شد.


امروز همچنین در رشته پرتاب نیزه و در کلاس F33-34 فائزه کرمانی با ثبت رکورد ۱۷.۹۲ به مقام سومی رسید. ورزشکار چینی در این ماده به قهرمانی رسید و پرتاب‌گر اماراتی دوم شد.


در دیگر رقابت روز سوم وحید کشت‌کار درادامه رقابت‌های شنای بازی‌های پارا آسیایی در 200 متر مختلط دوم شد ونقره گرفت. کشتکار با ثبت رکورد 2:40 در این ماده پس از نماینده ازبکستان قرار گرفت و دوم شد. کشتکار در روز اول این مسابقات مدال طلای 200 متر آزاد را از آن خود کرد و نخستین مدال آور کاروان غدیر شد.


در این ماده محمد حسین کریمی با زدن رکورد 2:42  در مکان سوم قرار گرفت و بار دیگر برنز گرفت. کریمی پیش از این یک مدال نقره و 3 برنز کسب کرده بود. در این گروه دیگر نماینده ایران مصطفی محمدی در کسب مدال موفق نبود و پنجم شد.


در ماده پرتاب دیسک کلاس  F37 محسن مجیدی جمال‌آبادی با پرتاب ۴۶.۳۵ متری به مدال برنز دست پیدا کرد. هوشیار محمودی، دیگر نماینده ایران با ۲۰.۸۶ متر چهاردهم شد.
 

نظر شما