شناسهٔ خبر: 18366078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی

نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی امروز در استانداری مازندران برگزارشد

صاحب‌خبر -
برگزاری نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، استاندار با بیان مشکلات به وجود آمده برای صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی استان  گفت: پیگیری ها برای رفع مشکلات صادرکنندگان به اندازه  کافی انجام نشده است و مدیران دستگاههای دولتی باید با سازماندهی و تشویق بخش خصوصی به ایجاد رونق اقتصادی کمک کنند.
غلامرضا میرزایی رییس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی مازندران در این نشست گفت: به دلیل پرداخت نشدن مطالبات دولتی و مشکلات اقتصادی بین اللملی، صادرات فنی مهندسی استان از 4 میلیون دلار از سال90 تا 93 هم اکنون به صفر رسیده است.
محمدپور عمران رییس سازمان صنعت ومعدن وتجارت مازندران نیز درادامه نشست با اشاره به اینکه دولت 100 میلیارد تومانی از محل یارانه، برای کمک به صادرات  محصولات کشاورزی اختصاص داده است افزود:پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی جویبار و صادرات آبزیان در سال آینده راه اندازی می شود.
رییس اتاق بازرگانی صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی مازندران گفت: از سال آینده صدور کارت بازرگانی، بررسی و به اشخاصی باهویت اصلی تاجر داده می شود.
مهاجر گفت: هدف از بررسی کارت بازرگانی، جلوگیری از  تخلف در صدور، برای افراد غیر بازرگان است. همچنین امسال 800 کارت بازرگانی در مازندران صادر شد.

نظر شما