شناسهٔ خبر: 1835505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی های پاراآسیایی 2014

دلجوان: به اهدافمان در دسته منهای 59 کیلوگرم رسیدیم

اینچئون - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران از موفقیت دو وزنه بردار ایران در دسته منهای 59 کیلوگرم ابراز خرسندی کرد و گفت: به اهدافمان در این دسته از مسابقات وزنه برداری بازی های پاراآسیایی رسیدیم.

صاحب‌خبر -

احمد دلجوان قدرتی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به اینچئون، گفت: قبل از آغاز بازی ها هدفگذاری ما این بود که هم جعفری و هم محمدی صاحب مدال شوند که این اتفاق رخ داد و علاوه بر آن رکورد آسیا نیز از سوی جعفری شکسته شد.

دلجوان اضافه کرد: رقابت سختی بود اما حریفان ایران به ویژه عراق در انتخاب وزنه دچار اشتباه شدند، با این حال جعفری و محمدی با قدرت کارشان را ادامه دادند و طلا و نقره گرفتند.

وی افزود: زمانی که دیدم جعفری به خوبی وزنه ها را بالای سر می برد از او خواستم رکورد آسیا را نیز بشکند که خوشبختانه این کار نیز به خوبی محقق شد.

این سرمربی با بیان اینکه 29 کشور در مسابقات وزنه برداری بازی های پاراآسیایی شرکت کرده اند،گفت: تک چهره های زیادی در این مسابقات حضور دارند و این موضوع کار نمایندگان ایران را خیلی سخت می کند اما به دنبال موفقیت هستیم و تمام تلاش مان را برای کسب موفقیت خواهیم کرد.

ورزشی (3)1828**9144**1379

نظر شما