شناسهٔ خبر: 1829938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

سه طلا، ۱۱ نقره و ۷ برنز دیگر برای کاروان ایران

سه طلا، ۱۱ نقره و ۷ برنز به جمع نشان ها و افتخارآفرینی های ورزشکاران ایران در دومین روز بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ در اینچئون کره جنوبی اضافه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در تپانچه بادی 10 متر ساره جوانمردی، در پرتاب نیزه  محمد الوان‌ پور  و در دسته 59 کیلوگرم وزنه برداری امیر جعفری سه مدال رنگ طلا را برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آوردند .
....
امروز همچنین مهدی زمانی در تیر اندازی تپانچه، مسعود حیدری در پرتاب وزنه؛ حبیب حسینی در دوء ۲۰۰ متر  ، امین عبدل پور و حمید اسلامی در 1500 متر ، هاشمیه متقیان در  پرتاب نیزه، هاجر تکتاز در پرتاب وزنه ، جلال خاکزادیه در پرتاب دیسک ، شاهین ایزدیار در کرال سینه ، تیم کشورمان در شنای  4 در 100 متر و حمزه محمدی  در وزنه برداری 59 کیلوگرم 9 نشان نقره برای ایران کسب کردند .
.....
در جودو سعید رحمتی، در پرش طول علی الفت لاوی، در کرال پشت  محمدحسین کریمی و در تیراندازی با تپانچه  عالیه محمودی، لیلا ملکی و عبدالرسول میرشکاری و سیامک صالح فرج زاده در پرتاب دیسک صاحب نشان برنز شدند.
....
همچنین امروز در والیبال نشسته، تیم مردان ایران 3 - صفر ژاپن را شکست داد و تیم زنان در 3 ست مغلوب چین شد.

 

در گلبال مردان، ایران ۱۰ - ۴  کره‌‌جنوبی را مغلوب کرد و در بانوان هم تیم ایران 11 - 2 برابر تایلند به برتری رسید.

 

در بسکتبال با ویلچر تیم کشورمان مقابل هنگ کنگ  98 بر 37 به برتری دست یافت و در فوتبال 7 نفره تیم ایران در دومین مسابقه 4-0 سنگاپور را مغلوب کرد .
 

نظر شما