شناسهٔ خبر: 1824094 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موسیقدان مشهور لبنانی: به زودی با «سید نصر الله»‌ دیدار می‌کنم

نوازنده و خواننده مشهور لبنانی که به هواداری از مقاومت مشهور است، از احتمال دیدارش در آینده نزدیک با دبیر کل حزب الله سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زیاد الرحبانی» نوازنده و خواننده برجسته لبنانی که به حمایت و هواداری از حزب الله و مقاومت اسلامی مشهور است، در واکنش به جریان‌ سازی برخی از رسانه‌های مغرض عربی مبنی بر تیره شدن رابطه‌اش با حزب الله، تاکید کرد: رابطه‌ام با حزب الله «نیکوست» و به زودی با دبیر کل حزب الله دیدار خواهم کرد.

الرحبانی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی، با اعلام این مطلب، تاکید کرد که تغییری در مواضع تایید کننده‌اش در قبال مقاومت حزب الله در رویارویی با اشغالگری رژیم صهیونیستی ایجاد نشده است.

وی افزود: موعدی برای دیدار با «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان درخواست کردم و پاسخ مثبت دریافت کردم وشاید این دیدار در آینده نزدیک صورت بگیرد.

الرحبانی از عزم خود برای سفر به خارج سخن گفت ولی با نامیدن این سفرش به عنوان مهاجرت از کشورش مخالفت کرد و تاکید کرد که به خاطر شرایط کاری به خارج سفر می‌کند.

وی افزود: بنده مردم را دوست دارم و در تمام عمر در میان آنها زیسته‌ام ولی چنین امری کافی نیست زیرا نمی‌توانم زندگی‌ام را با بدهی سر کنم... پیش از این نیز در زمان ریاست جمهوری «بشیر الجمیل» به خروج از لبنان فکر کرده بودم ولی پس از ترورش از سفر به خارج صرف نظر کردم.

الرحبانی دسامبر سال گذشته نیز در گفت‌وگو با پایگاه لبنانی العهد با بیان اینکه سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله را گوش و حفظ می‌کنم، گفته بود: سیدحسن نصرالله را خیلی دوست دارم.

انتهای پیام/

نظر شما