شناسهٔ خبر: 1817677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

بازی های پاراآسیایی اینچئون

صاحب‌خبر -

در اولین روز رسمی بازی های پاراآسیایی اینچئون، ایران توانست 19 مدال کسب کند و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد. چین با 47 مدال در رده نخست است.
پیروزی فوتبال هفت نفره مقابل ژاپن
تیم فوتبال هفت نفره ایران دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی را با پیروزی آغاز کرد. در این دیدار که دیروز در ورزشگاه «نامدونگ» برگزار شد تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر مقابل ژاپن به برتری رسید. گل‌های ایران را فرزاد مهری در دقیقه 17، مسلم اکبری در دقیقه 30 و حسین تیزبر در دقیقه 50 به ثمر رساندند. تیم ایران امروز در ادامه این رقابت‌ها با سنگاپور دیدار می‌کند.





عراق نخستین قربانی گلبالیست ها
تیم گلبال مردان ایران در نخستین بازی با نتیجه ١٣ بر ٤ عراق را شکست داد. مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان درخصوص این تیم گفت: «بچه‌ها مدت زیادی در اردو بودند تا با کسب آمادگی در بازی‌های پاراآسیایی به موفقیت برسند و خوشبختانه در گام اول موفق عمل کردند. قطعاً در بازی‌های آینده نمایش مقتدرانه تری خواهیم داشت.  همه بچه‌های ما مصمم هستند تا با خوش رنگ‌ترین مدال به ایران بازگردیم.»





برتری قاطع تیم بسکتبال با ویلچر برابر تایلند
تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در سومین مسابقه خود در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون تایلند را شکست داد. تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران دیروز مقابل تایلند قرار گرفت و با نتیجه ٩٣ بر ۴٨ به پیروزی رسید. ملی پوشان کشورمان که دو دیدار گذشته خود مقابل مالزی و کویت را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند برابر تایلند هم تیم برتر میدان بودند و اجازه خودنمایی به حریف خود را ندادند.  




صعود تیم بوچیا در کلاس BC3
تیم بوچیای ایران متشکل از فاطمه بهمنی و محمدرضا کاری از رقابت‌های مرحله مقدماتی صعود کرد. تیم ایران در این کلاس ابتدا مقابل ژاپن با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و پس از آن با دو پیروزی مقابل سنگاپور (3 بر 2) و ماکائو (10 بر صفر) موفق شد به رقابت‌های دور بعد صعود کند. از این گروه تیم‌های ایران، ژاپن، کره جنوبی و هنگ کنگ به رقابت‌های دور بعد صعود کردند و امروز برای کسب عناوین اول تا چهارم با هم رقابت می‌کنند. در ضمن تیم ملی بوچیای ایران در نخستین روز از رقابت‌های گروهی با چهار ورزشکار و در دو گروه به میدان رفت. تیم مریم ملکی و زهرا قنبری در کلاس BC4، در نخستین دیدار مقابل چین به پیروزی دست یافتند و دومین دیدار خود مقابل تایلند را واگذار کردند. این تیم در سومین دیدار خود مقابل امارات به میدان رفت و این دیدار را نیز با نتیجه 7 بر صفر با پیروزی به پایان برد. با وجود دو برد، تیم ایران در کلاس BC4 به دلیل تفاضل امتیاز از راهیابی به مرحله بعد بازماند. از این گروه تیم‌های چین و تایلند به مرحله بعد راه یافتند.




خبر


بهروان: جام حذفی «رفت و برگشت» خواهد شد
غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت از سال آینده مسابقات جام حذفی کشور همچون گذشته‌ای نه چندان دور به شکل رفت و برگشت برگزار خواهد شد. وی همچنین با تکرار اظهارات اخیر علی کفاشیان، متذکر شد با توجه به ادامه فقدان تفاهم بین فدراسیون و «سیما» بر سر میزان حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌های کشور جلوگیری خواهد شد و این همان روزهایی است که مسابقات هفته دوازدهم لیگ برگزار خواهند شد.
 

نظر شما