شناسهٔ خبر: 18103293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سفیر فلسطین: کنفرانس تهران موجب افشای توطئه های آمریکایی- صهیونیستی علیه فلسطین شد

تهران- ایرنا- «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران با اشاره به اهمیت بالای برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی فلسطین در ایران و بازتاب آن در ابراز مظلومیت و حقانیت مردم فلسطین برای جهانیان، تاکید کرد: در این کنفرانس توطئه های آمریکایی- صهیونیستی علیه فلسطین افشا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، صلاح الزواوی شامگاه چهارشنبه در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا همچنین از کمک های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد روابط مستحکم میان کشورهای اسلامی برای توجه بیشتر به مساله فلسطین تقدیر کرد.
وی همچنین توطئه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، توسعه شهرک سازی ها و اشغال بیشتر اراضی فلسطینیان و منع پخش اذان در سرزمین های اشغالی را طرح آمریکایی - صهیونیستی خواند و گفت: دشمنی آمریکا به ویژه ترامپ و صهیونیست ها علیه مسلمانان هر روز آشکارتر می شود.
الزواوی در بخش دیگری از اظهارات خود، تاثیر وحدت فلسطینی ها در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس را بسیار مهم ارزیابی و کنفرانس تهران را فرصتی برای حل اختلافات آنها دانست.
سفیر فلسطین در تهران، برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی فلسطین در تهران را که با حضور 700 شخصیت سیاسی - علمی - فرهنگی که در غالب 80 هیات بلندپایه و به ویژه دو هیات از مقامات ارشد جنبش های فلسطینی جهاد اسلامی و حماس برگزار شد، بی سابقه خواند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر ریشه کنی رژیم صهیونیستی، انتفاضه سوم مردم فلسطین را که با سنگ انجام می شود، شکست دیگری برای رژیم غاصب صهیونیستی دانست و بر ادامه راه شهدا تا رسیدن به هدف نهایی تاکید کرد.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، از روز سه شنبه (دو روز پیش) با حضور 700 مهمان خارجی و مسئولان کشورهای عربی- اسلامی از 80 کشور جهان در تهران آغاز بکار کرد و شب گذشته به کار خود پایان داد.
خاورم** 1453*1275
مترجم وخبرنگار: آمنه دهقان*انتشار دهنده: مجید جعفری

انتهای پیام /*

نظر شما