شناسهٔ خبر: 1809183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش‌ جانبازان کرمانشاه عنوان کرد

حضور جانبازان و معلولان کرمانشاهی در مسابقات پارآسیایی اینچئون

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: جانبازان و معلولان کرمانشاهی در مسابقات پارآسیایی اینچئون کره‌جنوبی حضوری قدرتمند خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

سلیمان اللهیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اعزام هفت ورزشکار جانباز و معلول کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات پارآسیایی اینچئون کره‌جنوبی خبر داد.

وی تصریح کرد: مسلم اکبری، مسلم خزایی، بهنام سهرابی و قاسم بخشی فوتبالیست‌های کرمانشاهی هستند که تیم ملی فوتبال ایران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌ جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با بیان اینکه علی الفت‌لاوی در رشته دو و میدانی پرش طول در این مسابقات شرکت خواهد کرد، افزود: محمد خالوندی نیز در رشته پرتاب نیز به‌مصاف حریفان خود می‌رود.

اللهیاری خاطر نشان کرد: زهرا شاه‌محمدی دیگر ورزشکار کرمانشاهی در رشته دو و میدانی 20 متر است که در این مسابقات حضوری قدرتمند خواهد داشت.

به گفته این مسئول، این ورزشکاران به‌همراه تیم ملی ایران، رقابت‌های خود را از فردا تا تاریخ دوم آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی کامل ورزشکاران کرمانشاهی برای حضور در این مسابقات، یادآور شد: از سال گذشته تاکنون فدراسیون اردوهای بسیاری را برای آمادگی هر چه بهتر این ورزشکاران برگزار کرد و امکانات لازم را برای آنان فراهم آورد.

رئیس هیئت ورزش‌ جانبازان و معلولان استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به آمادگی کامل ورزشکاران کرمانشاهی یقینا مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان به‌دست خواهند آورد.

انتهای پیام/2700/و20/د1000

نظر شما