شناسهٔ خبر: 1803498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در دیدار با خسروی‌وفا

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک: معلولان کشورهای دیگر باید ایران را الگو قرار دهند

رئیس کمیته پارالمپیک ایران در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در مورد مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته پارالمپیک ایران نشست مهمی را با فلیپ کریون،‌ رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک انجام داد. در این نشست که در هتل اوک وود برگزار و یک ساعت به طول انجامید، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت و کریون با امضای پروتکل برگزاری کلاس های آموزشی بین المللی موافقت کرد.

در این دیدار که کروین به همراه معاونش خاویر گونزالس خاویر حضور داشت در ابتدا با تقدیر از عملکرد کمیته ملی پارالمپیک در برگزاری روز جهانی پارالمپیک و همچنین حضور شایسته در رویدادهای مهم بین المللی مهم گفت: اینکه در ایران مراسمی با حضور چند هزار معلول برگزار شود اتفاق بسیار مهمی است و ما از این حرکت ایران تقدیر می‌کنیم. من چندین بار به ایران سفر کرده‌ام و خاطرات خوبی از ایران دارم.

کریون در ادامه با بیان خاطراتش از حضور در ایران و با یاد کردن از قله دماوند اظهار داشت: ایران در این 25 سال اخیر تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده است و ما حالا از دیگر کشورها می‌خواهیم که شما را الگو قرار بدهند. متاسفانه در برخی از کشورها به معلولان بی توجهی می‌شود، اما در ایران روز پارالمپیک بسیار باشکوه برگزار شد و این برای ما بسیار مهم است.

کروین ادامه داد: از برنامه های کمیته ملی پارالمپیک ایران حمایت می‌کنیم. اگر چه ipc مقر کمیته بین المللی پارالمپیک است، اما واقعیت این است که ما به کمک شما نیاز داریم و امیدواریم که در این راه همکاری های خوبی با شما داشته باشیم.

انتهای پیام/م

نظر شما