شناسهٔ خبر: 17966367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«مفتاح رهنورد» حامی‌حقوق مصرف‌کننده شد؛

7 الزام خرید مطمئن خودرو خارجی در ایران را بشناسید

مراسم تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در سال 95 برگزار و در این کنگره، «مفتاح رهنورد» به عنوان کمپانی برگزیده معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در سال‌های اخیر و با گسترش‌حجم و تنوع واردات خودروهای خارجی به کشورمان، علاقه و رغبت مردم کشورمان به استفاده از این خودروها آن‌چنان افزایش داشته که پیش‌بینی می‌شود در سال 95، حدود 50هزار دستگاه انواع خودروهای آسیایی و اروپایی، در ایران عرضه و فروخته شود.

حال در این شرایط، یکی از سئوالات مهم در این حوزه آن است که برای مشاوره و خرید خودروهای خارجی، مردم شرکت‌های معتبر فروشنده را چگونه انتخاب کنند.

 در این حوزه نگاهی به نتایج مراسم تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در سال 95  نشان می‌دهد که در این کنگره، «مفتاح‌رهنورد» به عنوان کمپانی برگزیده معرفی‌شده است تا این مجموعه به عنوان یکی از اجزاء مهم هولدینگ مفتاح، انتخاب نخست مشتریان باشد.

هفت الزام حرید مطمئن خودرو خارجی در ایران را می توان  به تحویل به موقع و قیمت قطعی با توجه به نوسانات ارزی و تلاش برخی شرکت‌های متفرقه برای سودجویی از نوسان‌های ارزی در بخش فروش خودروهای خارجی، مفتاح رهنورد با تضمین دو وعده یادشده، تلاش می‌کند رضایت کامل مشتریان را کسب و هر زمان توانایی تحقق تعهدات را در بازه زمانی مقرری نداشته باشد، به انعقاد قرارداد اقدام نکند اشاره کرد.

پاسخگویی شبانه‌روزی، مانیتورینگ‌نیازها و خدمات، باشگاه‌مشتریان،خدمات‌ویژه به خریداران، رضایت 98 درصدی خریداران، تنوع محصولات از جمله ویژگی های این طرح است.

گفتنی است در کنار مزیت‌های یاد شده، میثم رضایی مدیرعامل مفتاح رهنورد در مجمع عمومی انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو به ریاست این انجمن برگزیده شده و همزمان به عنوان نماینده رسمی رئیس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی خودروی کشور نیز منصوب شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 84262 تماس گرفته و یا به دفتر مرکزی شرکت (خیابان فاطمی روبروی سازمان آب پلاک 223) مراجعه کنند.

نظر شما