شناسهٔ خبر: 1793274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسماعیلی:

تراکم بیش از حد پرونده‌های قضایی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: تراکم بیش از حد پرونده‌ها در ابعاد مختلف در دستگاه قضایی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" در بازدید سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان شریف این دادسرا طی سخنانی اظهار کرد: متاسفانه تراکم بیش از حد پرونده‌ها در ابعاد مختلف در دستگاه قضایی فشار سنگینی به همکاران اعم از قضات و کارمندان زحمتکش وارد آورده و اجرای عدالت را عملا با دشواری مواجه ساخته است.
 
وی ادامه داد: باید اذعان نمود که وجود این همه پرونده در عدلیه زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست. پرونده‌هایی که دستگاه قضایی در تشکیل آنها اساساً‌ نقشی ندارد و در این راستا مقوله بسیار مهم پیشگیری از وقوع جرم می تواند نقش تعیین کننده‌ای ایفا کند.
 
رییس کل دادگستری استان تهران برای چندمین بار رعایت نظم و انضباط و ارتقاء سلامت اداری و کارآمدی دستگاه قضایی را در سطح استان یادآور شد و افزود:‌ فقدان نیروی ناسالم در محیط کار بهتر از بودن اوست؛ چرا که این امر به صورت مستمر ایجاد نارضایتی می‌کند و بنای ما در دادگستری استان تهران برخورد با هر گونه تخلف و سالم سازی محیط کار در جهت اجرای هر چه بهتر عدالت است.
 
در جریان این بازدید رییس کل دادگستری استان تهران از قسمت‌های مختلف دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری بازدید کرد و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری و همچنین تعدادی از مراجعین به گفتگو پرداخت.
 
انتهای پیام/

نظر شما