شناسهٔ خبر: 1790143 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده ناجا:

عوامل چهار مورد اسیدپاشی هنوز شناسایی نشده اند/تجهیزات پلیسی ایران حدود 100 درصد بومی شده است

خبرگزاری شبستان:جانشین فرمانده ناجا گفت: به جرات می توان گفت نزدیک به صددرصد تجهیزات ما ساخت داخل و بومی است که البته از تجربیات کشورهای دیگر نیز ا ستفاده می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان،سردار حسین اشتری، جانشین فرمانده ناجا در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه اسیدپاشی اصفهان گفت: در مورد موضوع اسیدپاشی اصفهان 4 مورد داشته‌ایم که با توجه به اطلاعات اولیه سرنخ‌هایی به دست آمد و با تلاش پلیس اصفهان نیز افرادی دستگیر شده‌اند. افراد مورد هدف، از گروه یا قشر خاصی نبوده‌اند و افراد متعددی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهداف نمایشگاه ایپاساظهار کرد: سیزدهمین سال برگزاری این نمایشگاه است که برای تبادل اطلاعات و ثبت اختراعات پلیسی و امنیتی سعی شده است که امیدواریم هر سال رشد بهتری را داشته باشد؛ حدود 12 درصد غرفه‌داران خارجی افزایش داشته‌اند و در مساحت نیز 10 درصد افزایش داشته‌ایم.

جانشین رئیس پلیس با بیان اینکه تمام تجهیزات پلیسی و امنیتی ما بومی است، افزود: به جرات می توان گفت نزدیک به صددرصد تجهیزات ما ساخت داخل و بومی است که البته از تجربیات کشورهای دیگر نیز ا ستفاده می‌کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه متاسفانه در هفته ناجا شاهد بروز ناامنی هایی در مرز شرقی کشور و به شهادت رسیدن پرسنل ناجا بودیم،تصریح کرد: این در گیری‌ها اتفاقا نشان دهنده تسلط ناجا در برخورد و مقابله با اشرار است و اخباری که مخابره می‌شود نشان از اقتدار کامل ناجا در مقابله با اشرار دارد.

وی افزود: در خصوص این ناامنی ها نیز باید گفت: عده ای از اشرار در مرزهای کشور همسایه با افراد ما درگیر می‌شوند که این نشأت گرفته است از بی مسئولیتی این کشورها است.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته نیز ما شاهد چنین اتفاقاتی بوده‌ایم  خاطر نشان کرد: اما با اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر شاهد شناسایی به موقع این اشرار توسط پلیس بوده‌ایم.

اشتری در مورد فعالیت گشت ارشاد در نمایشگاه نیروی انتظامی گفت: چنانچه نیاز باشد از گشت ارشاد در این نمایشگاه استفاده خواهیم کرد چرا که نیروی انتظامی از جمله وظایف خود را برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی دانسته و تفاوتی نمی کند که این ماموریت در مورد ما باشد یا خارج از محدوده پلیس هر چند با ارایه تذکراتی قبل از برگزاری نمایشگاه غرفه داران از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

 

پایان پیام/

نظر شما