شناسهٔ خبر: 17870044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آل هاشم : تلاش دشمن تغییر گفتمان انقلاب است

خبرگزاری صداوسیما

تلاش دشمن برای تغییر هویت و گفتمان انقلاب ، خطرناکترین تهدید فعلی علیه ایران است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن سمنان با بیان این مطلب گفت : دشمنان با گفتمان انقلاب را که بر گرفته از آموزه های دینی و مدل حکومت مبتنی بر وحی و مدنیت است مشکل دارند و تحریف آن را هدف گرفته اند .
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه مشکل اصلی برای آمریکا موجودیت جمهوری اسلامی ایران است گفت : در دوره جدید هم تغییری در سیاست های رییس جمهوری آمریکا دیده نمی شود.
وی گفت :مستندات زیادی وجود دارد که آمریکا پس از برجام در حوزه های سیاسی، فرهنگی و نظامی و اقتصادی تلاش کرد در ایران نفوذ کند و در بعد دفاعی خواست توان موشکی ایران را مهار کند، اما هنگامی که متوجه شد نمی تواند ایران را تسلیم کند، در اجرای تعهدات خود فریب کاری و بدعهدی کرد.
وی تاکید کرد : هدف اصلی دشمنان در ایجاد و حمایت از داعش و نیروهای تکفیری هم به چالش کشیدن گفتمان انقلاب اسلامی و تخریب چهره اسلام است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش تعیین کننده ایران در معادلات منطقه افزود : به چالش کشیدن قدرت های استکباری و قدرتهای غربی و ایجاد تحولات نوین جهانی، دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان بود.
بعد از سخنرانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه راهپیمایان هم قرائت شد .

نظر شما