شناسهٔ خبر: 17781376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از هرگونه همکاری و تعامل با جامعه پزشکان و فعالان حوزه سلامت استقبال می کنیم

استان‌ها > مازندران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت؛جمعیت هلال احمر استان از هرگونه همکاری و تعامل با جامعه پزشکان و فعالان حوزه سلامت برای اجرای پروژه های مشارکتی و داوطلبانه استقبال می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران دکتر مجتبی اکبری در نشست هم اندیشی با جمعی از پزشکان و فعالان حوزه سلامت استان که در سالن کنفرانس هلال احمراستان برگزار شد افزود؛استان مازندران همیشه در مقولاتی مانند خدمات داوطلبانه وعام المنفعه پیشتاز بوده است و خوشبختانه این انگیزه و تعامل در فعالان حوزه سلامت بسیار چشمگیرتر است.وی با تبیین جایگاه سازمانی و خدمات جمعیت هلال احمرگفت؛ هلال احمر یک سازمان غیردولتی و غیرحاکمیتی است که خدمات موردنیاز جامعه را در3قالب متولی گری،مشارکتی و مدافعه گری ارائه می دهد.
دکتراکبری گفت؛ فرآیند انتصابات و تصمیمات مدیریتی در جمعیت هلال احمر کاملا منوط به نظام انتخاباتی است که داوطلبان محور اصلی در این روند محسوب می شوند.وی با تاکید براینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر است گفت؛ توسعه این سرمایه اجتماعی در دستورکارما قراردارد.
دکتری اکبری بااشاره به ارزشهای سازمانی جمعیت هلال احمر گفت؛صیانت از کرامت سازمانی،کاهش آلام بشری و ترویج صلح و نوع دوستی از مهمترین ارزشهای سازمانی این جمعیت است و در راه تحقق این ارزشها از هرگونه تعامل و هم افزایی با اقشار مختلف استقبال می کنیم. دکتر اکبری با اشاره به ضرورت شبکه سازی در فعالیتهای داوطلبانه گفت؛ به اعتقاد ما خدمات داوطلبانه باید مبتنی بر ارزش باشد نه مبتنی بر قیمت.
دکتراکبری راهبرد و اولویت جمعیت هلال احمر را کمک به تامین زندگی سالم و ایمن و حفظ محیط زیست برشمرد و تصریح کرد؛راه اندازی گروه تخصصی داوطلبانه در دستور کارما قراردارد و هدف گذاری ما در حوزه پزشکان و فعالان حوزه سلامت است. گفتنی است در ادامه این نشست شماری از پزشکان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما