شناسهٔ خبر: 17742449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واژگونی ۱۰ خودرو در آزاد راه همدان به ساوه

استان‌ها > همدان - رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بارش برف موجب لغزندگی مسیرهای ارتباطی استان همدان شده است و طی امروز تنها 10 خودرو در آزاد راه همدان به ساوه به علت یخ زدگی سطح جاده واژگون شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: خوشبختانه در این حوادث به هیچکدام از سرنشینان این ده خودرو آسیبی وارد نیامده و فقط خسارت مالی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مسیرها و راههای ارتباطی استان همدان به علت بارش برف و یخ زدگی لغزنده است و تنها جاده نهاوند به نورآباد به علت کولاک و یخبندان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: از گردنه های اسدآباد ، همه کسی ، تجرک و دخان و آوج کولاک گزارش شده است.

وی ادامه داد: در بیشتر محورهای استان همدان با کولاک شدید و مقطعی مواجه هستیم، لذا انتظار می‌رود رانندگان برای تردد در محورهای استان همدان احتیاط لازم را داشته باشند تا مشکل و حادثه‌ای رخ ندهد.

فرمانده پلیس راه استان گفت: در حال حاضر محورهای ملایر به سمت نهاوند، همدان به سمت رزن، ملایر به همدان، محور سنندج گردنه اسدآباد، محور نهاوند به نورآباد(که فعلا بسته است) و محور رزن-آوج با کولاک شدید روبه‌رو هستند که عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداری در این محورها انجام شده است.

وی با اینکه هنوز نیاز به زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان همدان وجود ندارد، تصریح کرد: رانندگان باید زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی و گرمایشی را همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما