شناسهٔ خبر: 1770551 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بادامچیان در جمع خبرنگاران:

همایش همگرایی با حضور آیت‌الله مصباح، نماد وحدت اصولگرایان/ اصلاح‌طلبان می‌خواهند به زور روحانی، هاشمی و ناطق را به خود بچسبانند

نایب‌رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه قطعاً اصولگرایان در سطح کلان به وحدت خواهند رسید، گفت: ناطق‌نوری جزء اصلاح‌طلبان نیست اما آن‌ها می‌خواهند به زور روحانی، هاشمی و ناطق را به خود بچسبانند که اشتباه می‌کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "اسدالله بادامچیان" نایب‌رئیس جبهه پیروان در حاشیه اجلاس دبیران حزب مؤتلفه درباره لزوم همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ همایش همگرایی اصولگرایان با سخنرانی آیت‌الله مصباح نماد وحدت اصولگرایان است و اصولگرایان درباره مسائل کلان کشور اتفاق نظر دارند.

بادامچیان با بیان اینکه اختلاف سلیقه یک امر طبیعی است، حضور اصولگرایان با سلایق مختلف را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: این موضوع لازمه یک جامعه پویاست و ما دیدیم که آیت‌الله مصباح در جهت حفظ اتحاد و همگرایی اصولگرایان مؤثر بوده است.

نایب‌رئیس جبهه پیروان افزود: قطعاً اصولگرایان در سطح کلان به وحدت خواهند رسید.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که نشست سه‌جانبه آیات مصباح، موحدی‌کرمانی و یزدی را با نشست سه‌جانبه هاشمی، ناطق و خاتمی مقایسه کرد، گفت: ناطق‌نوری جزء اصلاح‌طلبان نیست و فعالیت انتخاباتی ندارد اما اصلاح‌طلبان می‌خواهند به زور روحانی، هاشمی و ناطق را به خود بچسبانند که اشتباه می‌کنند.

بادامچیان در پایان خاطر نشان کرد: اصولگرایان همیشه با علما در ارتباط بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما