شناسهٔ خبر: 17645712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

رئال پیروز شد؛ یونایتد از شکست گریخت

در ادامه مسابقات لیگ های اروپایی، در اسپانیا رئال مادرید از سد مالاگا گذشت و منچستر یونایتد در شب رکورد شکنی رونی از شکست مقابل استوک سیتی گریخت

صاحب‌خبر -
به گزارش شفاف، دومین بازی از شب دوم هفته هجدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری 2 بر یک رئال مادرید صدرنشین در خانه‌اش مقابل مالاگا به پایان رسید تا تیم زیدان پس از 2 شکست به روند خوب گذشته بازگردد.

 هر 2 گل رئال توسط سرخیو راموس در دقایق 35 و 43 زده شد و خوانپی در دقیقه 63 تنها گل مالاگا را به ثمر رساند.

 با این نتیجه در جدول، رئال مادرید 43 امتیازی موضع خودش در صدر را مستحکم کرد و مالاگای 21 امتیازی در رده سیزدهم باقی ماند.


خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای نخستین شب از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه استوک‌سیتی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

گل نخست این بازی را خوان ماتا، هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ به ثمر رساند که در دقیقه 19 دروازه خودی را باز کرد. این نتیجه تا دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه وین رونی، کسی که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه استوک‌سیتی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

گلی که رونی در این بازی به ثمر رساند، دویست و پنجاهمین گل او برای شیاطین سرخ بود که این بازیکن 31 ساله را بالاتر از سربابی چارلتون به تنهایی در صدر برترین گلزنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد قرار داد.

منچستریونایتد با تساوی در این بازی 41 امتیازی ماند، هر چند در رده ششم جدول باقی ماند. شاگردان آقای خاص با کسب پیروزی در این بازی می‌توانستند جای همشهری آبی‌پوش خود سیتی را در رده پنجم جدول بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما