شناسهٔ خبر: 17532281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گواردیولا: شاید به اندازه کافی برای بازیکنان سیتی خوب نبودم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در آستانه دیدار امشب (شنبه) برابر تاتنهام از عملکرد شاگردانش دفاع کرد و گفت: شاید به حد کافی برای بازیکنان مربی خوبی نبوده ام.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، منچسترسیتی با 42 امتیاز در مکان پنجم جدول لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امشب برابر تاتنهام رده دومی به میدان می رود. این تیم 10 امتیاز با چلسی صدرنشین اختلاف دارد.
منچسترسیتی بعد از شکست 4 برصفر برابر اورتون هفته گذشته با انتقادهای زیادی روبرو شد، ولی گواردیولا از مقایسه شاگردانش با بازیکنان سابق خود در بارسلونا و بایرن مونیخ ابراز ناخشنودی کرد.
گواردیولا در یک نشست خبری گفت:‌ منچسترسیتی بازیکنان خوبی دارد. من برای آنها احترام قائل هستم؛ پس چرا بگویم آنها بازیکنان خوبی نیستند. شاید من برای آنها به اندازه کافی خوب نیستم.
وی افزود:‌ آنها بازیکنان منچسترسیتی هستند با توانایی بالا. آنها این ویژگی را در گذشته و فصل جاری نشان دادند. من دوست دارم با آنها کار کنم و به آنها کمک کنم. می خواهم هر چه بیشتر در این تیم بمانم
گواردیولا ادامه داد:‌ اینکه می گویید این بازیکنان در سطح بایرن مونیخ و بارسلونا نیستند، بی احترامی به بازیکنان است.
سرمربی منچسترسیتی گفت:‌ عملکرد ما ثبات نداشت. ما سه مسابقه را به پیروزی رساندیم و به چهارمین مسابقه رسیدیم و مطمئن نیستیم که برنده می شویم و این نکته مشکل بزرگی است.
گواردیولا گفت: اعمال تغییرات منظم در دفاع می تواند کار را برای کل.دیو براوو دروازه بان تیم دشوار کند.
این دروازه بان شیلیایی بعد از شکست در گودیسون پارک و پس از دریافت چهار گل با انتقادهای تندی مواجه شد.
گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات دفاعی می تواند عامل ضعف سنگربانی براوو باشد، شاید اینگونه باشد. من تمام مسئولیت خود را بر عهده می گیرم. باید آنچه را اتفاق می افتد قبول کنید و من دوست دارم که قبول کنم.
وی افزود: در اولین لحظه، عکس العمل من در حد تاسف است. دومین بار به خودم و آنچه از بازیکنان می خواهم نگاه می کنم و به آنها می گویم که برای عملکرد بهتر چه کاری می توانند انجام دهند. همیشه 5 دقیقه بعد از پایان بازی، من آنچه را که به بهتر شدن تیم کمک می کند، بیان می کنم. من هرگز بازیکنان را در نتایج بد مسابقات مقصر نمی دانم. و هرگز نمی گویم به خاطر براوو شکست خوردیم. دلایل بسیاری برای شکست تیم وجود دارد.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما