شناسهٔ خبر: 17492592 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آتش در ساختمان پلاسکو؛ مجتمع فروریخت

مجتمع تجاری پلاسکو در خیابان جمهوری تهران طعمه حریق شد و به طور کامل فروریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کمک رسانی در محل ریزش ساختمان قدیمی تجاری " پلاسکو " در خیابان جمهوری تهران ادامه دارد .    
رئیس اورژانس کشور گفت : حادثه آتش سوزی و ریزش مجتمع قدیمی پلاسکو تاکنون 30 مصدوم داشته که 7 نفر آنها به بیمارستان منتقل شده و بقیه سرپایی مداوا شده اند .
هنوز مشخص نیست چه تعداد در زیر آوار مانده اند. با وجود تلاش بی وقفه حدود 200 آتش نشان از 10 ایستگاه به علت وجود مواد پلاستیکی داخل ساختمان مهار آتش امکان پذیر نشد و ساختمان پلاسکو حدود ساعت 11:30 دقیقه به علت شدت حریق فروریخت.


ریزش کامل ساختمان پلاسکو که بیش از 50 سال از ساخت آن می گذرد به صورت عمودی بود و به ساختمان های مجاور آسیبی نرسید . ساختمان ، دقایقی بعد از شروع حریق تخلیه شده بود .
ده ها دستگاه ماشین آتش نشانی، اورژانس و دیگر سازمان های امداد در حال کمک رسانی هستند .در پی این حادثه بیمارستان های تهران در حالت آماده باش هستند.  
پلیس راهور تهران اعلام کرد: از خیابان جمهوری به سمت شرق، از خیابان خیام به سمت شمال و از محدوده میدان بهارستان به سمت غرب فقط خودروهای امدادی و اورژانس حق تردد دارند از شهروندان درخواست شده  از تجمع در اطراف محل حادثه خودداری کنند و راه را برای رسیدن خودروهای امدادی و امبولانس باز بگذارند.

 




 

نظر شما