شناسهٔ خبر: 1741451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نجفی:

ارتش در كشورمان نیرویی مردم سالار است

استاندار گیلان گفت: پشتوانه مردمی ارتش بزرگترین عامل قدرتمندی این نیرو برای دفاع از كشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری برنا در گیلان، دكتر نجفی در این دیدار با بیان اینكه ارتش جمهور ی اسلامی ایران ، مایه افتخار كشورمان است گفت : در نظام مردم سالاردینی ارتش ما ، ارتش مردمی است كه تحت تدابیر فرماندهی معظم كل قوا به حراست و دفاع از مرزهای ایران اسلامی می پردازد.
 
وی با بیان اینكه در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش به دلیل فداكاری ها و جانفشانی های درطول عمر پربركت انقلاب مورد تكریم و احترام مردم است افزود: همه ی وجود ارتش برای مردم است و به همین دلیل نیز مورد احترام و تكریم آنان قرار دارد.
 
استاندار گیلان افزود: در حالی كه كشورهای همسایه با ناامنی روبرو هستند با اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و پشتوانه مردمی آنها، ایران اسلامی از امن ترین كشورهای جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به كمك رسانی نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی وزارت دفاع و بسیج به مردم در بحران برف سال 92 گفت: این كمكها نشانی از همدلی برای خدمت به مردم است.
 
امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش نیز در این دیدار با اشاره به كمك رسانی های ارتش در بحران برف سال گذشته گفت: یكی از وظایف ارتش در كنار مسائل نظامی، كمك به مردم در زمان بروز بلایای طبیعی است و این نیرو همواره آماده جانفشانی برای خدمت به مردم است.

نظر شما