شناسهٔ خبر: 1741257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کوهکن در پاسخ به فارس مطرح کرد

حمایت باهنر از نشست همگرایی اصولگرایان

نایب‌رئیس جبهه پیروان گفت: آقای باهنر یک فرد تشکیلاتی است و ما آن روز قبل از جلسه شورای مرکزی جبهه این بحث مطرح شد که هم حمایت و هم شرکت کنند، لذا با توجه به گرفتاری ایشان دو تن از نواب رئیس جبهه در جلسه همگرایی اصولگرایان حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محسن کوهکن نایب‌رئیس جبهه پیروان در حاشیه مراسم ختم مرحوم تقوی و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره علت عدم حضور باهنر در همایش روز شنبه اصولگرایان اظهار داشت: ایشان گرفتار بود؛ آقای باهنر یک فرد تشکیلاتی است و ما آن روز قبل از جلسه شورای مرکزی جبهه این بحث مطرح شد که هم حمایت و هم شرکت کنند، لذا با توجه به گرفتاری ایشان دو تن از نواب رئیس جبهه در جلسه همگرایی اصولگرایان حضور داشتند.

کوهکن نشست روز شنبه اصولگرایان را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال  گفت: این نشست‌ها باید ادامه پیدا کند.

نایب‌رئیس جبهه پیروان تصریح کرد: وقتی ما درباره اصولگرایان صحبت می‌کنیم مجموع سلایق اصولگرایان را می‌گوییم؛ اگر بافت مجموعه حاضر در این نشست را ببینیم متوجه می‌شویم که مجموعه ای از تمام سلایق اصولگرایی به اندازه کافی شرکت کردند.

وی در خصوص همایش اعتماد ملی و حمایت از سران فتنه در این همایش گفت: گاهی اوقات برای دادن مجوز مطالب از صفر تا 100 ارائه نمی‌شود.

کوهکن افزود: اینکه ذیل یک عنوان مطالب دیگری را مطرح کرده‌اند، برای آنها مسئولیت دارد اما با این وجود آنها باید بدانند کسانی که می‌خواهند حضور مجدد در عرصه سیاسی داشته باشند باید از فتنه 88 تبری بجویند.

این فعال سیاسی گفت: آقایانی که مدعی لزوم رفع حصر هستند در هیچ کجای دنیا نمی‌بینند که کسانی کشور را به آشوب بکشند اما در عین حال در حصر تفریح خود را نیز داشته باشند و کسی با آنها کاری نداشته باشد بنابراین این دوستان راه را اشتباه می‌روند.

وی درباره ادعای اخیر اعلمی مبنی بر دست داشتن در پرونده فساد مالی گفت: ما این مطالبی را که ایشان مطرح کرده جمع‌آوری کردیم و علیه ایشان مطابق قانون مجازات اسلامی در کانون وکلا پیگیری می‌کنیم چراکه ایشان صلاحیت خود را برای اینکه وکیل دادگستری باشد زیر سوال برده است.

وی افزود: این مشارکت افراد مجلسی و غیر مجلسی در پروژه ساخت بوده از این رو بحث فساد مربوط به جایی است که از اموال دولتی هزینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما