شناسهٔ خبر: 1736467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در جلسه ویژه با حضور افسران و نظامیان مقاومت در بقاع مطرح کرد

سید حسن نصرالله: عزم ما مقابله با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: تصمیم ما مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است، حال هر اندازه که می‌خواهد این مبارزه و فشارهای ناشی از آن بزرگ باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو»، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در جلسه ویژه با حضور افسران و نظامیان مقاومت در بقاع گفت: هر اندازه که رویارویی و فشارها گسترده و زیاد باشد، تصمیم ما مقابله با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است.
 

روزنامه الاخبار لبنان نوشت که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشستی ویژه با افسران و کادر نظامی مقاومت لبنان اظهار کرد: تصمیم ما مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است، حال هر اندازه که می‌خواهد این مبارزه و فشارهای ناشی از آن بزرگ باشد.

 

سید حسن نصرالله در این نشست تأکید کرد: معرکه قلمون اراده‌ای برای مبارزه است، ما در این معرکه وارد خواهیم شد و بعد از اینکه بر خدا توکل کردیم، شکست ما امکان پذیر نیست.

 

وی ادامه داد: جایی برای تسلیم شدن در برابر دشمن تکفیری وجود ندارد، جان‌فشانی شهدای ما و دردهای زخمی‌های ما، پیروزی بزرگی را برای ما رقم خواهد زد، چرا که این فشارها هستند که فرصت‌ها و پیروزی‌ها را خلق می‌کنند. همین عامل منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد و اشغالگران اسرائیل را از لبنان عقب راند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مورد عملیات شبعا که نیروهای مقاومت هفته گذشته مسئولیت انجام آن را به‌عهده گرفتند، تصریح کرد: این عملیات پیامی برای طرف‌های مربوطه بود و این پیام تأکید کرد که مقاومت با وجود تمامی تغییر و تحولات منطقه‌ای و تشکیل ائتلاف رسانه‌ای علیه داعش، همچنان قوی و در عرصه حاضر است و تضعیف نشده است.

نظر شما