شناسهٔ خبر: 17012817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

قهرمانی دل‌نشین پاراکاراته‌کای تبریزی/ طلای آسیا گوارای وجودت پهلوان!

ورزشکار ملی‌پوش پاراکاراته تبریز در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب نشان خوش‌رنگ طلا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، دومین دوره مسابقات پاراکاراته قهرمانی آسیا که همزمان با نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی شهر ملاکا در کشور مالزی برگزار می‌شود، با افتخارآفرینی ورزشکار ملی‌پوش تبریزی همراه بود.

در روز دوم این مسابقات، امروز (شنبه) فرزاد صفوی پاراکاراته‌کای تبریزی در دسته معلولان ذهنی-سندروم داون کلاس k22 به روی تاتامی رفت و با شکست تمامی رقبایش صاحب‌ گردن‌آویز خوش‌رنگ طلا شد.

اما زیباتر از این نشان و مقام اقدام جوانمردانه قهرمان تبریزی تیم ملی پس از برتری در دیدار نهایی بود که در حرکتی جالب توجه به سمت رقیبش رفته و دست او را به عنوان برنده بالا برد و به آغوش کشید که تحسین حاضرین در سالن را به دنبال داشت.

لازم به ذکر است که استاد «احد شاهین» مربی کاراته تبریز در کادرفنی تیم اعزامی پاراکاراته کشورمان حضور دارد و «سعید نیکوخصلت» دیگر استاد کاراته تبریز نیز عضو کادرفنی تیم ملی کاراته ایران در این دوره از مسابقات است.

«پایگاه خبری آناج» به نوبه خود قهرمانی دل‌نشین این ورزشکار غیرتمند تبریزی را به وی، خانواده و مربیانش و نیز جامعه ورزشی استان آذربایجان‌شرقی و تبریز تبریک عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما