شناسهٔ خبر: 16966680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مطرح نمود:

بودجه استانی راه و شهرسازی مازندران نیاز به بازنگری دارد

ایلنا: در بخش راه فرودگاه مبلغ دو میلیارد تومان بدهی داریم و با این وجود به دلیل ضرورت این راه زیر بار ترافیک رفت.

صاحب‌خبر -

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار توجه ویژه برای تامین آب، برق و گاز مسکن مهر شد و گفت: بودجه این بخش فرا استانی دیده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید علی اسد در جلسه شورای برنامه‌‎ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: بودجه استانی راه و شهرسازی مازندران نیاز به بازنگری دارد.

وی تصریح نمود: در بخش راه فرودگاه مبلغ دو میلیارد تومان بدهی داریم و با این وجود به دلیل ضرورت این راه زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار تخصیص اعتبار برای چهار بانده کردن محور ساری، جویبار و بابلسر شد و بیان داشت: با چهار بانده کردن این محور بخش اعظمی از ترافیک محور ساری _ قائمشهر کاهش می‌یابد.

این مسئول از همکاری وزارت راه و شهرسازی برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی در مازندران شد و گفت: در صورت تامین ۵۰ درصد اعتبار برای هر پروژه این وزارتخانه نیز ۵۰ درصد دیگر پروژه را تامین می‌کند.

مهندس اسد خاطرنشان ساخت: راه بین شهرستانی با اهمیت است و در این بخش مسئولان استان به این امر توجه مناسب‌تری داشته باشند.

وی خواستار توجه ویژه برای تامین آب، برق و گاز مسکن مهر شد و گفت: بودجه این بخش فرا استانی دیده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به عدم پیشرفت مناسب ندامتگاه بهشهر و کانون اصلاح و تربیت شهرستان ساری افزود: اجرای پروژه های مذکور با توجه به روند تخصیص بودجه طولانی شده، لذا می طلبد عملیات اجرایی پروژه در استان تعیین تکلیف شود.

نظر شما