شناسهٔ خبر: 169191 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کارگاه تخصصی تولید پوستر با موضوع "سرطان مصرف"

قرار است در این کارگاه 3 روزه به موضوعاتی نظیر "مصرف‌زدگی علیه استقلال"، "رتبه بالای جهانی در مسابقه مصرف‌زدگی"، "مصرف زدگی ما، کمک به اقتصاد بیگانه" و "مصرف برای تسکین نا آرامی‌های درونی و خلاء شخصیتی" و... پرداخته شود.

صاحب‌خبر -

کارگاه تخصصی تولید پوستر با موضوع "سرطان مصرف" ازسوی مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی آیه و با مشارکت نهضت مردمی پوسترهای انقلاب اسلامی از تاریخ 4 الی 6 تیرماه و با حضور مسعود نجابتی و محمدرضا دوست محمدی و همچنین 23 گرافیست در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قرار است در این کارگاه 3 روزه به موضوعاتی نظیر "مصرف‌زدگی علیه استقلال"، "رتبه بالای جهانی در مسابقه مصرف‌زدگی"، "مصرف زدگی ما، کمک به اقتصاد بیگانه"، "مصرف برای تسکین نا آرامی‌های درونی و خلاء شخصیتی"، "بازی در پازل کمپانی‌های تولیدی"، "رسانه ملی و پمپاژ مصرف‌زدگی"، "سازمان‌های دولتی، سرمشق مصرف عمومی"، "راهکارهای عملی قناعت در زندگی"، "مصادیق عینی مصرف‌گرایی مانند مجالس عروسی، ترحیم، مهمانی‌ها، افطاری‌ها، خرید اتومبیل، موبایل و لباس..." پرداخته شود.

مراسم افتتاحیه این کارگاه 4 تیرماه و با سخنرانی اصغر طاهرزاده در بنیاد مهدی موعود (عج) با موضوع مصرف‌گرایی از بعد دینی و سیاسی آغاز خواهد شد.

 

نظر شما