شناسهٔ خبر: 1628183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امروز صورت گرفت؛

برگزاری جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد

جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید امروز در دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از خرم‌آباد، بازگیر، رئیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد امروز در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه گفت: در سال تحصیلی جدید تا کنون 1050 نفر دانشجوی کارشناسی و 94 نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد ثبت نام شدند؛ اما با توجه به در جریان بودن ثبت نام احتمال افزایش تعداد این دانشجویان وجود دارد.
 

وی با بیان اینکه در مجموع 7500 نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، افزود: 75 درصد از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه دختر و در مجموع 95 درصد از دانشجویان بومی استان هستند.
 

رئیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد به مزیت‌های تحصیل در دانشگاه پیام‌نور اشاره کرد و گفت: به دلیل دانشجو محور بودن حوزه آموزش تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده‎اند.
 

بازگیر نقل و انتقال دانشجویان از بدو تحصیل را یکی دیگر از مزیت‌های دانشگاه پیام‌نور عنوان کرد و ادامه داد: این روال از سال‌تحصیلی جدید در این دانشگاه آغاز شده است.
 

وی در ادامه به انتخاب مرکز پیام‌نور خرم‌آباد به عنوان دانشگاه برتر در سطح استان طی سال‌های 89 تا 92 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پیگیر افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه هستیم.
 

لازم به ذکر است، در این مراسم از دانشجویان ممتاز تحصیلی پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد و قهرمانان ورزشی دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد.

نظر شما