شناسهٔ خبر: 16263075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در وزن منهای 75 کیلوگرم

کیک‌بوکسینگ‌‌کار قمی راهی مسابقات جهانی 2016 شد

رزمی‌کار مطرح و پرافتخار استان قم در ترکیب تیم ملی کیک‌بوکسینگ مردان ایران راهی رقابت‌های کیک‌بوکسینگ 2016 قهرمانی جهان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی کیک‌بوکسینگ بعد از ماه‌ها تمرین و حضور در برنامه‌های متنوع آماده‌سازی ترکیب نهایی خود را برای حضور در مسابقات 2016 قهرمانی جهان شناخت و امروز با ترکیب کامل راهی پیکارهای جهانی به مقصد قاره اروپا و کشور ایتالیا شد.

تیم ملی کیک‌بوکسینگ در حالی ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد که در ترکیب این تیم یکی از بهترین رزمی‌کاران سال‌های اخیر استان قم یعنی سجاد قربانی نیز عضویت دارد و در وزن منهای 75 کیلوگرم آماده رویارویی با حریفان خود به منظور کسب یک مدال جهانی دیگر شده است.

این در حالی است که شهر آندریا در ناحیه آپولیا شمال کشور ایتالیا با جمعیتی نزدیک به 100 هزار نفر میزبانی رقابت‌های کیک‌بوکسینگ 2016 قهرمانی جهان را بر عهده دارد و تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران برای حضور در این رقابت‌ها امروز اعزام شد.

مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ 2016 مردان جهان از روز دوشنبه هفدهم آبان ماه رسما آغاز می‌شود و تا بیست و دوم آبان در حالی ادامه می‌یابد که تیم ملی انجمن کیک‌بوکسینگ ایران در این دوره متشکل از هشت رزمی‌کار به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

تیم ملی کیک‌بوکسینگ در این دوره از مسابقات جهانی با سرپرستی سیدیاشار میردامادی اعزام شده است، در حالی که رقابت‌های جهانی امسال با حضور کیک‌بوکسینگ‌ کاران بیش از 80 کشور جهان در استایل لوکیک برگزار خواهد شد و ورزشکاران اعزامی از ایران در اوزان منهای 60، 65، 70، 75، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

بر این اساس محمدجواد حیدری در وزن منهای 60 کیلوگرم برای کسب مدال به میدان می‌رود، علی فرخ‌زاده در وزن منهای 65 کیلوگرم شانس خود را برای رفتن روی سکوهای برتر می‌آزماید و ابوذر لرستانی در وزن منهای 70 کیلوگرم برابر حریفان خود صف‌آرایی خواهد کرد.

در این دوره از مسابقات سجاد قربانی تنها ملی‌پوش اعزامی از استان قم در وزن منهای 75 کیلوگرم به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات 2016 کیک‌بوکسینگ جهان برابر حریفان به روی رینگ می‌رود تا در ادامه موفقیت‌های خود در این عرصه یک بار دیگر در یک میدان جهانی بدرخشد.

سجاد قربانی در حالی برای کسب مدال طلای کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان تلاش می‌کند که ورزش‌های رزمی قم حدود دو ماه قبل با درخشش یکی دیگر از بهترین‌های خود یعنی فیروز مختاری برای نخستین‌بار از بازی‌های ساحلی آسیا برای ورزش قم مدال کسب کرد.

این در حالی است که جواد شهبازی در وزن منهای85 کیلوگرم برای دست‌یابی به مدال‌های طلا، نقره و برنز تلاش می‌کند، ضمن اینکه دیگر نماینده ایران در همین وزن علی تکلو خواهد بود و ایران شانس کسب همزمان دو مدال از طلا، نقره و برنز توزیع شده در این وزن را دارد.

پیکارهای وزن منهای 90 کیلوگرم مسابقات کیک‌بوکسینگ 2016 قهرمانی جهان در کشور ایتالیا در حالی برگزار می‌شود که سینا کریمیان نماینده ایران در این وزن محسوب می‌شود، ضمن اینکه در وزن به اضافه 90 کیلوگرم جعفر احمدی به عنوان نماینده کشورمان به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ج40/

برچسب‌ها:

نظر شما