شناسهٔ خبر: 16127389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسین عسگری اعلام کرد:

تقدیر از داوران و کمک داوران لیگ برتر و جام آزادگان / معرفی بهترین های داوری لیگ

ایلنا: قرار است سازمان لیگ فوتبال کشور از عوامل برگزاری مسابقات اعم از لیگ برتر و جام آزادگان در جشن بهترین ها قدردانی کند.

صاحب‌خبر -

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال از تقدیر داوران و کمک داوران در مراسم بهترین های لیگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری در این باره گفت: مقرر شد سازمان لیگ فوتبال کشور از کلیه کسانی که برای برگزاری مسابقات اعم از لیگ برتر و جام آزادگان در جشن بهترین ها قدردانی کند. کمیته داوران با توجه به حساسیت بالایی که در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر و جام آزادگان وجود داشت و تا هفته های پایانی وضعیت تیم های صعود کننده و سقوط کننده نامشخص بود و با قضاوت صحیح و استاندارد داوران و کمک داوران توانست به عملکرد قابل توجهی دست یابد.

رئیس دپارتمان داوران در ادامه گفت: خوشبختانه در این راه سخت و دشوار در مجموع داوران و کمک داوران وظایف خود را به خوبی انجام دادند که اینجانب به عنوان مسئول توسعه داوری فوتبال کشور وظیفه خود می دانم از کلیه داوران و کمک داوران تشکر و قدردانی کنم.

وی در مورد معرفی بهترین های داوری کشور تصریح کرد: در قسمت داوران علیرضا فغانی، حسین زرگر و موعود بنیادی فر و همچنین از مجموع کمک داوران حسن کامرانی فر، رضا سخندان و حسن ظهیری را به عنوان برترین کمک داوران با توجه به عملکردشان در فصل ۹۳-۹۲ معرفی می کنم.

نظر شما