شناسهٔ خبر: 15853217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آماده باش اکیپهای ستاد مدیریت بحران در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر به دنبال وقوع زمین‌لرزه تمامی اکیپهای ستاد مدیریت بحران پارس‌آباد در آماده‌باش کامل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در جلسه ستاد بحران شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: زمین لرزه‌ای با بزرگی 4.2 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین 11.22 دقیقه پیش شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل را لرزاند.

وی افزود: این زلزله در عمق 24 کیلومتری زمین و با محوریت و کانون شهرستان پارس‌آباد رخ داد که به خوبی در این شهرستان احساس شد و برخی از هموطنانمان با رعب و وحشت خانه‌ها و سرپناه‌های خود را ترک کردند.

صمدی بیان کرد: به دنبال زلزله مهیب ظهر امروز جلسه ستاد بحران را در شهرستان تشکیل دادیم تا با فراخوان دستگاه‌های امداد و نجات، نظامی و انتظامی و آماده‌باش اکیپ‌ها به سرعت خدمات‌رسانی و تعیین خسارت احتمالی در مناطق مختلف انجام شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه گزارش دقیقی از میزان خسارت مشخص نشده است، گفت: به احتمال زیاد ما در بخش مسکن و برخی تاسیسات زیربنایی نظیر آب، برق و مخابرات و نیز راه‌های روستایی و برخی ابنیه‌ها و زیرساخت‌های حوزه کشاورزی نظیر کانال‌ها با خساراتی روبه‌رو شویم.

انتهای پیام/ع

نظر شما