شناسهٔ خبر: 15818339 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

طرح مبارزه با قاچاق لوازم خانگی آغاز شد

طرح برخورد با عرضه کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی لوازم خانگی از امروز از سوی بازرسان اتحادیه صنف لوازم خانگی و اتاق اصناف ایران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، به گفته رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی این بازرسی ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت و به صورت سرزده توسط بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف در دو گروه بازرسی صورت خواهد گرفت . به گفته وی از آنجائیکه 60 درصد واحد های صنفی در سه راه امین حضورقراردارند ابتدا بازرسی بازرسان از این منطقه شروع می شود .

مغازه‌هایی که کالای بدون فاکتور معتبر داشته باشند، به عنوان فروشنده کالای قاچاق شناخته شده و با آنها برخورد می‌شود. براساس این طرح مبارزه اگر واحدی اصرار به کار خلاف قانون داشته باشد به تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

محمد طحانپور افزود :همکاران ما در بازرسی های خود از واحدهای لوازم خانگی چنانچه کالای قاچاقی در فروشگاهها باشد آن را مستقیم جریمه یا ضبط نمی کنند بلگه گزارش آن را به تعزیرات و ستاد کالای قاچاق می دهند تا برخوردهای لازم صورت گیرد .

وی با اشاره به اینکه در سطح تهران حدود هزار و 700 واحد صنفی فعالیت می کنند گفت :حدود 60 درصد آنها در سه را ه امین حضور و 40 درصد دردیگر مناطق شهر از جمله جمهوری و شریعتی فعالیت می کنند .

سیما رادمنش -جام جم آنلاین

نظر شما