شناسهٔ خبر: 15647850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی همدان با ۱۵۰ رشته تحصیلی به بیش از ۷۲۰۰ دانشجو آموزش می دهد

استان‌ها > همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیش از 150 رشته محل در دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود دارد که به بیش از 7200 نفر دانشجو از رده کاردانی تا فوق تخصص آموزش های لازم را می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ دکتر حبیب‎اله موسوی‎بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، که در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه علوم پزشکی همدان سخن می گفت با اعلام اینکه 1200 دانشجو در مقاطع مختلف امسال به جمع 6000 نفری دانشجویان این دانشگاه اضافه شدند، خاطرنشان کرد: در دانشگاه وظیفه اصلی آموختن علم است و برنامه‎ریزی در این زمینه از روزهای ابتدایی ورود به دانشگاه لازم است.


وی افزود: توجه به گسترش امکانات و فضاهای فرهنگی و ورزشی از برنامه های در دست اقدام این دانشگاه است.

موسوی بهار، بسیاری از دانشجویان امروز را صاحبان و تولیدکنندگان علم در آینده دانست و گفت: دانشگاهیان وظیفه دارند با بهره‎گیری از تخصص خود در راستای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.


وی یادآور شد: از جمله این اقدامات، استفاده از دانشجویان خارجی است زیرا ایران از نظر سطح علمی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و این امکان بسیار خوبی برای اساتید و دانشجویان دانشگاه را فراهم می‎کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، برقراری ارتباط با اساتید باتجربه، استاد مشاور و فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را خواستار شد و گفت: همه اساتید مشاور موظف به راهنمایی دانشجویان هستند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

46

نظر شما