شناسهٔ خبر: 15479658 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معشوقه سابق بیل کلینتون مهمان ویژه نخستین مناظره دو رقیب انتخابات آمریکا

دونالد ترامپ یکی از معشوقه‌های سابق بیل کلینتون را برای اولین مناظره ریاست‌جمهوری در روز دوشنبه دعوت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فاکس نیوز؛ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک پیام توییتری اعلام کرد"جنیفر فلاورز"، یکی از معشوقه‌های سابق بیل کلینتون را برای اولین مناظره ریاست جمهوری روز دوشنبه دعوت می‌کند تا در صندلی ردیف اول بنشیند!

ترامپ در حالی چنین پستی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که نام جنیفر را به‌اشتباه با حرف "j" تایپ کرده بود و به‌سرعت آن را تصحیح کرد.

معشوقه سابق بیل کلینتون مهمان ویژه نخستین مناظره ترامپ+عکس

یکی از اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به فاکس نیوز گفت: مهمانان ویژه‌ای به نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری دعوت می‌شوند تا اذهان عمومی را به گذشته خانواده کلینتون جلب کنند.

پس از آنکه ستاد انتخاباتی کلینتون از مارک کوبا، میلیاردر و منتقد ترامپ برای حضور در مناظره دعوت کرد، ترامپ نیز از طریق شبکه اجتماعی مهمان ویژه خود را معرفی کرد.

جنیفر پالمیری، سخنگوی ستاد انتخاباتی کلینتون گفت: هیلاری کلینتون قصد دارد در این مناظره به بررسی مسائلی که موجب تفاوت در زندگی مردم شده است بپردازد. تعجب‌آور نیست که ترامپ مسیر متفاوتی را انتخاب کند.

چند ساعت بعد، ترامپ در جمع حامیانش در ویرجینیا اعلام کرد درصورتی‌که رئیس‌جمهور آمریکا شود بیشتر از کلینتون برای کمک به زنان تلاش می‌کند. وی گفت: رقیب من می‌خواهد بگوید که در دهه‌های پیش تلاش بی‌اندازه برای زنان و کودکان انجام داده است. پس چرا 70 میلیون زن و کودک فقیر در آمریکا زندگی می‌کنند؟ در اصل این خانم در سال‌های گذشته کاری انجام نداده است.

ترامپ در حالی این اظهارات را بیان کرده است که برای شعارهای ضد زن همواره موردانتقاد بود است.

انتهای پیام/


نظر شما