شناسهٔ خبر: 1539304 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران از رییس جمهوری آرژانتین تقدیر کرد

تهران بزرگ - ایرنا - شورای تبیین موضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از سخنان رییس جمهور آرژانتین در دفاع از مردم مظلوم غزه تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، شورای تبیین موضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در این بیانیه با تشکر از سخنان ارزشمند رییس جمهور آرژانتین خانم کریستینا فرناندتر کرچنر خطاب به ایشان اعلام کرد: سخنان آزاد اندیشانه شما در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقابل زر و زور و تزویر کشورهای قلدرمابی، چون امریکا و تغییر سیاست های منافقانه آن در برخورد با تروریست ها و حمایت شما از مردم مظلوم فلسطین مبنی بر تشکیل دولت مستقل فلسطین و بر ملا نمودن سیاست مزورانه امریکا در مسلح کردن گروه های تروریستی چون القاعده و داعش جای تشکردارد.

در ادامه این بیانیه می افزاید: این حرکت زیبنده خرسندی برای ما دانشجویان کشور ایران که همواره خود قربانی سیاست های زورگویانه ی این کشورها در طول تاریخ بوده ایم داشت.

در پایان این بیانیه آمده است: اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران به نمایندگی از سی هزار دانشجوی عضو این تشکل ضمن آرزوی موفقیت برای شما امیدوار است همواره به دور از تاثیرپذیری رسانه ای این کشورها بر مواضع مستقلانه خود باقی مانده تا رضایت خداوند و شادی حضرت مسیح را به دنبال داشته باشد.

تهرام564/1699

نظر شما