شناسهٔ خبر: 15300972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منصوریان : از تفکرات برانکو شناخت دارم +فیلم

سرمربی استقلال گفت:تفکرات برانکو را می‌دانم و مطمئنا آنها هم نسبت به ما شناخت دارند،بدون شک فردا شاهد یک دربی زیبا خواهیم بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: از نظر روحی و فیزیکی آماده بازی فردا هستیم پس از   بازی با ماشین‌سازی فرصت داشتیم تا از نظر روحی به حد ایده‌آ‌ل برسیم، دوستان من در گروه آنالیز دقت عمل زیادی به خرج دادند و از هفته های قبل می‌دانستند که روز جمعه باید به مصاف پرسپولیس برویم، تیم رقیب کادر فنی بسیار خوبی دارد و همیشه گفته‌ام برانکو چون شش سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده من به او ارادت ویژه ای دارم.
وی گفت: این مسابقه شاید برای هواداران استقلال و پرسپولیس خیلی جذابیت داشته باشد اما برای من و برانکو شرایط فرق دارد، نتیجه نه به عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته ربط دارد و نه به چیز دیگری و مطمئن باشید نتایج هفته‌های اخیر استقلال و پرسپولیس دلیلی برای برد یک تیم در مسابقه فردا نخواهد بود.
منصوریان افزود: برای نخستین بار است که با استقلال در مقابل پرسپولیس و در قالب سرمربی روی نیمکت می‌نشینم و نخستین دربی خود را تجربه می‌کنم هرچند   من و برانکو از تفکرات همدیگر شناخت داریم به همین دلیل است فردا شاهد یک دربی زیبا هستیم و با توجه به همان شناختی که اشاره کردم ادعا می‌کنم که بازی فردا برد و باخت دارد و امیدوارم که برنده‌اش استقلال باشد. 
سرمربی استقلال ادامه داد : حضور در دربی رانندگی نیست که بخواهیم هر روز آن را انجام بدهیم، بازی فردا هیچ ارتباطی با مربیگری من در نفت و یا حتی مربیان سابق استقلال ندارد. ما تلاش می‌کنیم و نمی‌خواهیم آزمون و خطا انجام دهیم چرا که هدف ما حرکت رو به جلو است و از طرفی شرایط خوبی هم داریم، صورت بچه‌های تیم را که می بینم متوجه می‌شوم که آنها کم حرف می‌زنند و تمرکز خود را بر روی بازی گذاشته‌اند.
منصوریان درباره دیدار شب گذشته‌ با پرویز مظلومی هم گفت: با همه قلبم دوست داشتم تا سرزده به خانه او بروم و دیداری با مظلومی تازه کنم به همین دلیل با  مدیر روابط عمومی باشگاه به خانه پرویزخان رفتیم چرا که مظلومی مربی خود من بوده و سابقه برد و باخت در دربی داشته است. احساس کردم به انرژی قلبی او نیاز دارم و می‌دانم که چقدر سخت است که کسی سال‌ها در استقلال باشد اما شرایط برای او به گونه دیگری رقم بخورد. به وی گفتم که من پرچم‌دار استقلال هستم و این پرچم به صورت امانت دست ماست. وقتی که از او جدا شدم از او خواستم که قلبش را به ما بدهد و وقتی از خانه‌اش بیرون آمدیم احساس سبکی کردم دو سه روز پیش بود که خودم را جای او گذاشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که به دیدار مظلومی بروم. 
منصوریان درباره اینکه در اولین نشست خبری‌اش گفته بود می‌خواهد به گونه‌ای نتیجه بگیرد که هواداران استقلال بابت دربی‌‌های قبل که استقلال پیروز نشده بود، سرشان را بالا بگیرند، هم افزود:همچنان با انرژی هستم و اگر روزی انرژی نداشته باشم از خانه بیرون نمی‌روم و باید بگویم که فردا و در نشست خبری بعد از بازی جواب می‌دهم که آیا ما در دربی دفاعی بازی کردیم یا حمله کردیم و یا اینکه من شاداب هستم یا نه! البته دلم به چند چیز گرم است. اول به هواداران استقلال و دعای آنها، دوم به بازیکنانم که در تمرین به من انرژی می‌دهند و سوم دعای خیر پدر و مادرم در وهله چهارم هم باید اشاره کنم که در سخت‌ترین روزهای تنهایی  حتما به جلو نگاه کن و در آن زمان تکیه‌گاهی به نام خدا را احساس خواهی کرد.
سرمربی آبی پوشان تهرانی گفت : در ابتدا تشکر می‌‌کنم از حمایت هواداران استقلال که از روز اول پشت من ایستادند. شاید بعضی مواقع وقتی از دوستان سوال می‌کنم که این چه حرفی بود در مورد من زدید جواب می‌دهند که ما نگفتیم خبرنگاران خودشان نوشتند اما من ایمان دارم شما رسانه‌ها و خبرنگاران کارتان را بلد هستید و بدون منبع چیزی را نمی‌نویسید، جا دارد از افتخاری و دوستان‌مان در هیأت مدیره تشکر کنم اما از خیلی‌ها گلایه دارم. به جز دو سه پیشکسوت استقلال که پشت من ایستاده‌اند خیلی از این پیشکسوتان هر روز علیه من مصاحبه می‌کنند ولی باید بگویم تعداد آنها در مقابل 30 میلیون نفر که طرفدار استقلال هستند ضریبی در ریاضی ندارد.
منصوریان تأکید کرد: شب گذشته به مظلومی هم گفتم که فقط پرچم‌ها جابه‌جا می‌شود و ما در این جا فقط یک مسئولیت را بر عهده داریم. دو نکته را به پیشکسوتانی می‌گویم که از روز اول شمشیر را برای من از رو بستند و از همان ابتدا شروع به مصاحبه علیه من کردند. طی روزهای گذشته یکی دو مصاحبه را از برانکو و کریم باقری دیدم که شاید اصلا لازم نبود باقری در مورد من صحبت کند اما کریم تعصب سال نود و هشتی خود را نشان داد و از من دفاع کرد، مربی تیم رقیب از من دفاع کرد ولی پیشکسوتی که در کنار من و در یک قدمی من حضور دارد از من انتقاد می‌کند. فقط می‌خواهم این را بگویم همیشه در این سال‌ها استقلالی از استقلالی خورده است و پرسپولیسی از پرسپولیسی. هیچ وقت نشده که طی این سال‌‌ها یک پرسپولیسی یک استقلالی را بزند و بالعکس. 
منصوریان درباره سبک بازی در مقابل پرسپولیس هم، گفت: مسیر فوتبال ما هجومی است و توانایی این را داریم که هر خط دفاعی را باز کرده و به آنها گل بزنیم. 
منصوریان در پایان و درباره قضاوت داوران بازی های دربی هم گفت: با تمام احترامی که برای محسن ترکی قائل هستم به تیم داوری که فینال المپیک را سوت زدند تبریک می گویم ، جالب است چندی پیش فغانی و ترکی را در مراسمی دیدم که در آن مراسم تجلیل هم نمی‌خندیدند. 

****************

نظر شما