شناسهٔ خبر: 15179872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

علی عسگری: تعامل با قوا وظیفه صدا و سیما

رییس سازمان صداوسیما، تعامل با قوا و کمک به دولت را وظیفه رسانه ملی دانست و گفت: در این راستا علاوه بر انعکاس دستاوردها و پیشرفت ها از مراکز صدا و سیمای استانی خواسته شده است با مسئولان استانی همکاری کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی عسکری در نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استان ها در ارومیه افزود: آمریکا نمی خواهد وضعیت اقتصادی ایران جان بگیرد و تعلل و بدعهدی آنها در برجام مشهود است.
 
وی ادامه داد: ما باید با اتکا به توانمندی داخلی و ظرفیت اقتصادی استان ها، فعالیت های امیدبخش را منعکس کنیم تا روحیه کار، اشتغال و تولید در جامعه بیش از پیش رشد کند.
 
رییس صدا و سیما به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حج امسال اشاره کرد و یادآور شد: پیام بسیار انقلابی و کوبنده مقام عظمای ولایت درباره حج، نقطه عطفی در تاریخ تحولات این منطقه خواهد بود و اثرات فراوانی به همراه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: امروز جریان معاند و ضدانقلاب با فتنه گری قصد دارند مخاطبان صداوسیما را به سمت شبکه های ضد انقلاب و ضد ارزش های انسانی سوق دهند و وجود بیش از 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان معاند یا منحرف نشانه ای از این حرکت است که وظیفه مدیران وبرنامه سازان رسانه ملی را دو چندان می کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز گفت: صداوسیما امروز پاک ترین و شایسته ترین رسانه جهان است و یک تنه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی می کند.
 
وی همچنین بر توجه ویژه به نمادهای دینی و مذهبی و پرهیز از اشرافی گری و دنیازدگی در تولید برنامه های صداوسیما به خصوص فیلم و سریال تاکید کرد.
 
قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان و روند احیای دریاچه ارومیه به تنوع قومی و مذهبی آذربایجان غربی و تلاش دشمن برای رودررویی اقوام اشاره کرد و گفت: نقش صداوسیما در انسجام ملی و همگرایی اقوام و پیروان ادیان و مذاهب بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما