شناسهٔ خبر: 15143809 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پنجمین قسمت Hitman مامور ۴۷ را به کلرادوی آمریکا می‌برد

اولین فصل Hitman تا به‌اینجا بسیار عالی عمل کرده و آی‌او اینترکتیو خود را به‌خوبی نشان داده و حال جزئیاتی از قسمت ماقبل آخر آن یعنی پنج منتشر کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید

صاحب‌خبر -
پنجمین قسمت Hitman مامور ۴۷ را به کلرادوی آمریکا می‌برد

اولین فصل Hitman تا به‌اینجا بسیار عالی عمل کرده و آی‌او اینترکتیو خود را به‌خوبی نشان داده و حال جزئیاتی از قسمت ماقبل آخر آن یعنی پنج منتشر کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید

قسمت جدید Hitman شامل سلاح‌ها و آیتم‌های جدید و چهار هدف بسیار متفاوت و خطرناک می‌شود و Freedom Fighters نام‌گذاری شده است. مدیر استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی هانس سیفرت هم توضیحات مختصری را ارائه کرده است:

Freedom Fighters یکی از سخت‌ترین قسمت‌ها تاکنون محسوب می‌شود. نه‌تنها دارای چهار هدف هستید، بلکه از وقتی که پای‌تان به کلرادو باز شود، با دشمنان مختلفی مواجه خواهید شد. Freedom Fighters یک قسمت کلیدی است که حرکتی جدی در داستان خواهد زد و یک آخر فصل جذاب برای‌تان به‌ارمغان می‌آورد.

فصل اول Hitman قرار است تا با سفر مامور ۴۷ به ژاپن، تا پایان سال جاری به‌اتمام برسد، گرچه آی‌او اینترکتیو قبلا گفته که حداقل یک فصل دیگر هم توسعه می‌یابد. علاوه‌بر این، نسخه‌ی فیزیکی و کامل این عنوان در ۳۱ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ (۱۲ بهمن) عرضه خواهد شد.

نظر شما